Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Pedagogika postiženého dítěte předškolní (KPG / 9PPD)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPG / 9PPD - Pedagogika postiženého dítěte předškolní, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Inkluzivní pojetí vzdělávání, pojmy: různost, respekt, individualizace

Literatura

Mlejnek, Josef. Dětská tvořivá hra. Praha : IPOS, 2004. ISBN 80-7068-163-2.HELLUS, Z. Dítě v osobnostním pojetí : obrat k dítěti jako výzva a úkol pro učitele i rodiče. null. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-888-0.Lang, Greg; Berberich, Chris. Každé dítě potřebuje speciální přístup : vytváření integrovaných a inkluzivních tříd. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-144-4.Kopřiva, Karel. Lidský vztah jako součást profese : psychoterapeutické kapitoly pro sociální, pedagogické a zdravotnické profese. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-429-X.Kopřiva, Pavel a kol. Respektovat a být respektován. 2. vyd. Kroměříž : Spirála, 2006. ISBN 80-901873-7-4.Dinkmeyer, Don; McKay, Gary D. Step : Efektivní výchova krok za krokem. Praha : Portál, 1996. ISBN 80-85282-92-5.Smith, Charles A. Třída plná pohody : 162 her zaměřených na výchovu ke spolupráci a citlivému jednání. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-601-2.Slavíková, Vladimíra; Hazuková, Helena; Slavík, Jan. Výtvarné čarování : (artefiletika pro předškoláky a mladší školáky). V Praze : Univerzita Karlova-Pedagogická fakulta, 2003. ISBN 80-7290-016-1.Dujková, Lenka; Gardošová, Juliana. Vzdělávací program Začít spolu : metodický průvodce pro předškolní vzdělávání. Vyd. 1. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-815-5.

Požadavky

Ke zkoušce přinést: 1)individuální plán pro konkrétní dítě se specifickými potřebami (s výhledem max. na 1/2 roku) s vypracovaným způsobem evaluace (jakým způsobem ověřuji, že je plán naplňován, jak často,?); naznačit spolupráci s rodinou2) vyhledat a přinést 2 tituly z dětské literatury, kde by příběh nabízel téma "jinakosti" (její přijetí, odmítání), vypracovat stručný obsah3) vybrat si jednu z těchto 2 knih a ukázat na ní způsob možné práce s příběhem na toto téma, odevzdat návrh zpracování (včetně cílů, návrhů konkrétních postupů,?)Individuální plán a práci s příběhem u zkoušky obhájit.

Garant

Mgr. Pavla Vybíralová