Předmět Metody a přístupy v sociální práci se zd (KPG / SZZZP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPG / SZZZP - Metody a přístupy v sociální práci se zd, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Obecně formulované okruhy témat ke státní závěrečné zkoušce
Získané způsobilosti
Úspěšným absolvováním zkoušky studenti prokáží, že jsou schopni identifikovat klíčové poznatky studijního oboru, klást je do vzájemné souvislosti a aplikovat je na řešení reálných problémů.
Literatura
Jesenský, Ján. Andragogika a gerontagogika handicapovaných. Praha : Karolinum, 2000. ISBN 80-7184-823-9.Lechta, Viktor. Diagnostika narušenej komunikačnej schopnosti. Martin : Osveta, 1995. ISBN 80-88824-18-4.Vysokajová, Margerita. Hospodářská, sociální, kulturní práva a zdravotně postižení. 1. vyd. Praha : Karolinum, 2000. ISBN 80-246-0057-9.Integrativní speciální pedagogika. Brno : Paido, 1998. ISBN 80-85931-51-6.Keblová, Alena. Integrované vzdělávání dětí se zrakovým postižením. 1. vyd. Praha : Septima, 1996. ISBN 80-85801-65-5.Klenková, Jiřina. Kapitoly z logopedie. 2. přeprac. vyd. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-88-5.Klenková, Jiřina. Kapitoly z logopedie. II a III. Brno : Paido, 1998. ISBN 80-85931-62-1.Krahulcová, Beáta. Komplexní komunikační systémy těžce sluchově postižených. Karolinum Praha, 1996. Švarcová, Iva. Komplexní systém vzdělávání dětí, mládeže a dospělých s těžším mentálním postižením. Praha : Septima, 1994. ISBN 80-85801-27-2.Komunikace neslyšících : sociolingvistika : antologie textů. Praha : Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, 1998. ISBN 80-85899-40-X.Lidská práva pro osoby s mentálním postižením. Praha, 1997. Kutálková, Dana. Logopedická prevence : průvodce vývojem dětské řeči. 1. vyd. Praha : Portál, 1996. ISBN 80-7178-115-0.Kutálková, Dana. Logopedická prevence : průvodce vývojem dětské řeči. Praha : Portál, 1999. ISBN 80-7178-361-7.Lechta, Viktor. Logopedické repetitórium : Teoretické východiská súčasnej logopédie, moderné prístupy k logopedickej starostlivosti o osoby s narušenou komunikačnou schopnosťou. 1. vyd. Bratislava : Slovenské pedagogické nakladateĺstvo, 1990. ISBN 80-08-00447-9.Dvořák, Josef. Logopedický slovník. Žďár nad Sázavou : Logopedické centrum, 2001. ISBN 80-902536-2-8.Švarcová, Iva. Mentální retardace : vzdělávání, výchova, sociální péče. Praha : Portál, 2003. ISBN 80-7178-821-X.Lesný, Ivan; Špitz, Jan. Neurologie a psychiatrie pro speciální pedagogy : Celost. vysokošk. učebnice. Praha : SPN, 1989. Vágnerová, Marie. Oftalmopsychologie dětského věku. 1. vyd. Praha : Karolinum, 1995. ISBN 80-7184-053-X.Vokurka, Martin; Hugo, Jan. Praktický slovník medicíny : 4000 lékařských termínů se srozumitelným výkladem. Praha : Maxdorf, 1994. ISBN 80-85800-06-3.Vágnerová, Marie; Moussová, Zuzana; Štech, Stanislav. Psychologie handicapu. Praha : Karolinum, 2000. ISBN 80-7184-929-4.Valenta, M. Psychopedie - didaktika mentálně retardovaných. 1993. Somatopedie : Učebnice speciální pedagogiky mládeže tělesně vadné, nemocné a oslabené. Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1970. Janotová, N., Řeháková, L. Surdopedie - Komunikace sluchově postižených. UK Praha, 1990. SZP v ČR: Standartní pravidla pro vyrovnání příležitostí pro osoby se zdravotním postižením. Praha, 1997. Murphy, Robert F. Umlčené tělo. Vyd. 1. Praha : Sociologické nakladatelství, 2001. ISBN 80-85850-98-2.Jílek, T. Vybrané kapitoly z didaktiky I, II. Plzeň, 1998. Čálek, Oldřich. Vývoj osobnosti zrakově těžce postižených : Určeno pro posl. fak. pedagog. 1. vyd. Praha : SPN, 1986. Novosad, Libor. Základy speciálního poradenství : struktura a formy poradenské pomoci lidem se zdravotním nebo sociálním znevýhodněním. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-197-5.
Požadavky
Splnění předepsaného počtu kreditů ve stanovené struktuře povinných a povinně volitelných předmětů.
Garant
Doc. PaedDr. Marie Kocurová, Ph.D.