Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika výchovy ke zdraví A (KPS / DIVZA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPS / DIVZA - Didaktika výchovy ke zdraví A, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Předmět didaktiky výchovy ke zdraví.2. Přehled výuky výchovy ke zdraví na základní škole.3. Motivace a aktivizace žáků v předmětu výchova ke zdraví.4. Psychodidaktické zásady a jejich rozpracování pro výuku výchovy ke zdraví.5. Problémové vyučování.6. Pojetí hodnocení žáků ve výchově ke zdraví.7. Učební osnovy, tematické celky a jejich rozpracování pro výuku výchovy ke zdraví.8. Příprava učitele na vyučovací hodinu.9. Osobnost učitele ve výchově ke zdraví.10. Problematika osvojování vybraných poznatků ve výchově ke zdraví.11. Výchova ke zdraví jako předmět usnadňující řešení praktických otázek ze života pubescentů.12. Rozvíjení psychologických dovedností dospívajících.13. Ochrana člověka za mimořádných okolností, rozpracování do podoby výukového tématu.

Získané způsobilosti

Student/ka:vymezí předmět a metody výchovy ke zdraví z hlediska psychodidaktické analýzy učivaanalyzuje obsah předmětu a odpovídající výukové strategieaplikuje osvojené znalosti a dovednosti do pedagogické praxe

Literatura

HERMOCHOVÁ, S. Hry pro život (dva díly). Praha: Portál, 1994. Portál Praha, 1994. ČÁP, J. Psychologie výchovy a vyučování. 1. vyd. Praha : Karolinum, 1993. ISBN 80-7066-534-3.VÚP. RVP ZV. Praha, 2007. GILLERNOVÁ, I., HERMOCHOVÁ, S. Sociální dovednosti učitele. Praha: SPN, 1990. CANGELOSI, J. S. Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Praha : Portál, 2006. ISBN 80-7367-118-2.MAIER, Ch., WEBER, M. Superlearning znamená úspěch : Praxí ověřený návod na použití až neuvěřitelně úspěšné studijní metody. 1. vyd. Praha : Talpress, 1994. ISBN 80-85609-59-2.LANGOVÁ, M. Učitel v pedagogických situacích. Praha: Karolinum, 1992.

Požadavky

(Psycho)didaktická analýza učiva jednoho tematického okruhu výchovy ke zdraví přednesená na semináři.Zápočet - kombinovaná forma.

Garant

Doc. PaedDr. Ladislav Podroužek, Ph.D.

Vyučující

Doc. PaedDr. Ladislav Podroužek, Ph.D.