Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Tvorba projektů pro výuku psychologie (KPS / TPVP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KPS / TPVP - Tvorba projektů pro výuku psychologie, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Význam projektové výuky v hodinách psychologie.2. Analýza kurikulárních dokumentů vztahující se k projektové výuce psychologie.3. Analýza jednotlivých témat v předmětu psychologie ve vztahu k projektové výuce.4. Interdisciplinární vztahy ve výuce psychologie.5. Didaktická struktura projektové výuky v hodinách psychologie.6. Specifika ve formulování edukačních cílů v projektové výuce psychologie.7. Analýza aktivizujících vyučovacích metod v projektové výuce psychologie.8. Analýza organizačních forem v projektové výuce psychologie.9. Analýza sociálně psychologických technik v projektové výuce.10.Možnosti využití grantových dotací na projekty pro výuku psychologie.11.Výstupy studentů.

Získané způsobilosti

Student/ka: - porozumí didaktické analýze ve výuce psychologie- formuluje edukační cíle ve vztahu k ŠVP- aplikuje vhodné vyučovací metody a organizační formy ve vztahu k probírané látce- evaluje projetkovou výuku v hodinách psychologie

Literatura

HICKONS, A. Dramatické a akční hry ve výchově, sociální práci a klinické praxi. Vyd. 1. Praha : Portál, 2000. ISBN 80-7178-387-0.HERMOCHOVÁ, S. Hry pro dospělé. Vyd. 1. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0817-5.CANFIELD, J. Hry pro výchovu k odpovědnosti a sebedůvěře. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-194-0.HERMOCHOVÁ, S. Hry pro život : Sociálně psychologické hry pro děti a mládež. [Díl] 1. Praha : Portál, 1994. ISBN 80-85282-79-8.HERMOCHOVÁ, S. Hry pro život : Sociálně psychologické hry pro děti a mládež. [Díl] 2. Praha : Portál, 1994. ISBN 80-85282-80-1.BELZ, H., SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení : východiska, metody, cvičení a hry. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-479-6.HOPPE, S., HOPPE, H.,KRABEL, J. Sociálně psychologické hry pro dospívající. Vyd. 1. Praha : Portál, 2001. ISBN 80-7178-434-6.HERMOCHOVÁ, S. Sociálně psychologický výcvik. Praha: SPN,, 1982. HERMOCHOVÁ, S. Sociálně psychologický výcvik II. Praha, UK 1988, 1999. BERTRAND, Y. Soudobé teorie vzdělávání. Praha : Portál, 1998. ISBN 80-7178-216-5.KALHOUS, Z., OBST, O. Školní didaktika. null. Praha: Portál,, 2002. ISBN 80-7178-253-X.HORKÁ, H. Výchova pro 21. století : koncepce globální výchovy v podmínkách české školy. Brno : Paido, 2000. ISBN 80-85931-85-0.BARTÁK, J. Základní kniha lektora / trenéra. Praha : Votobia, 2003. ISBN 80-7220-158-1.

Požadavky

Seminární práce - tvorba a obhajoba didaktického projektu pro výuku psychologie, didaktický test.

Garant

PhDr. et PaedDr. Věra Kosíková, Ph.D.