Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika tělesné výchovy 3 (KTV / DTV3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / DTV3 - Didaktika tělesné výchovy 3, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- metodika nácviku jednotlivých atletických disciplín dle základní charakteristiky postižení- metodika nácviku herních činností jednotlivce zvolených sportovních her dle základnícharakteristiky postižení- seznámení se základními pravidly atletiky a zvolených sportovních her postižených osob- seznámení s modifikacemi pohybových her a aplikovanými pohybovými aktivitami

Získané způsobilosti

Studenti: - se seznámí s modifikacemi jednotlivých atletických disciplín dle druhu postižení - vytvoří zásobník aplikovaných atletických průpravných cvičení- se seznámí s aplikovanými pohybovými aktivitami se zaměřením na sportovní hry handicapovaných osob- vytvoří zásobník sportovních a pohybových her, popř. jejich modifikací

Literatura

Hošková, B., Matoušová, M. Kapitoly z didaktiky zdravotní tělesné výchovy pro studující FTVS. Praha, 1998. Bursová, M. Kompenzační cvičení. Praha: Grada, 2005. Knížetová, V., Kos, B. Strečink, relaxace, dýchání. Praha, 1989. Tlapák, P. Tvarování těla pro muže a ženy. Praha: ARSCI, 1999. Čermák, J. Záda už mě nebolí. Praha: Svojtka a Vašut, 2000. Skopová, M., Zítko, M. Základní gymnastika. Praha: Karolinum, 2005. AMatoušková, M. Zdravotní tělesná výchovaI, II. Praha, 1992.

Požadavky

- vytvoření zásobníku aplikovaných pohybových aktivit se vztahem k atletice a sportovním hrám postižených osob

Garant

Doc. Ladislav Čepička, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Daniela Benešová, Ph.D.Mgr. Věra Knappová, Ph.D.Mgr. Václav Salcman, Ph.D.