Předmět Modelované vyučování ZŠ (KTV / MODZŠ)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KTV / MODZŠ - Modelované vyučování ZŠ, Fakulta pedagogická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Hodnocení náslechové vyučovací jednotky TV.Praktické výstupy studentů (výuka).Analýza výuky.Plánování v tělovýchovném procesu.Hodnocení práce učitele tělesné výchovy pomocí jednoduchých metod sledování zatížení žáků ve VJ TV.Netradiční způsoby vyučování v tělovýchovných procesechPříprava a vedení poutavých učebních činností v TV.Využití didaktické techniky v rámci hodnocení výuky.
Získané způsobilosti
Student vnímá plánování a přípravu kreativních vyučovacích jednotek v tělovýchovném procesu jako praktickou pomoc pro systematiku práce učitele TV. Aplikuje didaktické řídící styly, vyučovací postupy, způsoby, metody a formy do praktické výuky. Zhodnotí činnost učitele i žáků v tělesné výchově a objektivizuje hodnocení výuky na základě dat a videozáznamu získaných ve vyučovacím procesu. Po výuce provede autoevaluaci. Používá nejmodernější didaktickou techniku v tělovýchovných procesech.
Literatura
x. Doporučená literatura předmětů Didaktika TV 1, 2. x. Metodické materiály jednotlivých sportů. &. Základní literatura didaktiky TV a didaktiky sportů, osnovy TV 5.- 9. třída ZŠ. &.
Požadavky
1. Semestrální práce - zpracování písemných příprav na vyučovací jednotky TV před vlastním praktickým výstupem a jejich konzultace s vyučujícím.2. Praktický výstup - výuka TV na základní škole.3. Zpracování zadaného úkolu při hospitaci na základě získaných dat a jejich zhodnocení .4. Autoevaluace po vlastním praktickém výstupu.5. Aktivní 80 % účast na seminářích.Požadavky ke kombinované zkoušce:- splněné zápočty z předmětů - DI1ZS a DI2ZS- splněné zápočtové požadavky předmětu MODZŠ
Garant
Mgr. Ilona Kolovská