Předmět Ergoterapie u kognitivních poruch (KFE / EKP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KFE / EKP - Ergoterapie u kognitivních poruch, Fakulta zdravotnických studií, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Kognitivní poruchy z pohledu ergoterapie.2. Seznámení s využitím tréninku paměti v ergoterapii.3. Paměť a lidské tělo, hygiena paměti , biologické aspekty paměti.4. Metody a strategie, rozvoje vnímání , osvojujeme si znalosti ,vybavování údajů.5. Individuální trénink paměti v praxi z pohledu ergoterapie 1.6. Individuální trénink paměti v praxi z pohledu ergoterapie 2.7. Individuální trénink paměti v praxi z pohledu ergoterapie 3.8. Skupinový trénink paměti v praxi z pohledu ergoterapie 1.9. Skupinový trénink paměti v praxi z pohledu ergoterapie 2.10. Skupinový trénink paměti v praxi z pohledu ergoterapie 3.11. Záznam tréninku paměti do ergoterapeutické dokumentace.
Získané způsobilosti
Student/ka popíše teoretické znalosti o kognitivních funkcích. Popíše diagnostické a terapeutické metody užívané v ergoterapii pro trénink kognitivních funkcí. Aplikuje kognitivní přístup a paměťový trénink u jednotlivých diagnóz.
Literatura
Klucká, Jana; Volfová, Pavla. Kognitivní trénink v praxi. Vyd. 1. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2608-3.Tiefenbacher, Angelika; Michňová, Iva. Trénink paměti : osvědčené tipy, metody a cvičení. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3177-3.Suchá, Jitka. Trénink paměti pro každý věk. Vyd. 1. Praha : Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-438-0.Suchá, Jitka. Trénujte si paměť. Vyd. 1. Praha : Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-791-6.Krivošíková, Mária. Úvod do ergoterapie. 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-2699-1.Moser?Will, Ines; Grube, Ingrid. 110 her pro rozvoj myšlení, lepší paměť a koncentraci. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2010. ISBN 978-80-247-3560-3.
Požadavky
80% aktivní účast na hodinách cvičení, test 75%, vytvoření pracovního listu na trénink paměti.
Garant
Prof. MUDr. Marcela Lippertová-Grünerová, Ph.D.
Vyučující
Prof. MUDr. Marcela Lippertová-Grünerová, Ph.D.PhDr. Michaela ŠrytrováMgr. Ilona Zahradnická