Předmět Didaktika ošetřovatelských předmětů 2 (KOS / DOP2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KOS / DOP2 - Didaktika ošetřovatelských předmětů 2, Fakulta zdravotnických studií, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Přednášky:1. (2 hod.) Dokumentace pro praktickou výuku2. (2 hod.) Nové vyučovací metody ve výuce ošetřovatelství3. (2 hod.) Supervize4. (2 hod.) Sebereflexe5. (2 hod.) Role učitele, školní sestry, mentorky v praktické výuceSemináře:1. (2 hod.) Příprava plánů pro výuku v odborných učebnách2. (2 hod.) Příprava plánů pro praktickou výuku3. (2 hod.) Nácvik vedení skupiny, diskuse4. (2 hod.) Nácvik zpětné vazby5. (2 hod.) PBL
Získané způsobilosti
Student:prokáže schopnost aplikovat didaktické zásady v pedagogické praxi ošetřovatelských předmětů;umí aplikovat didaktické metody v ošetřovatelských předmětech;umí aplikovat organizační metody výuky v ošetřovatelských předmětech;prokáže schopnost aplikovat aktivizační metody ve vyučování ošetřovatelských předmětů;umí uplatnit hodnotící metody v teoretické i praktické výuce ošetřovatelských předmětů;prokáže schopnost plánování teoretické a praktické výuky ošetřovatelských předmětů;prokáže schopnost samostatně zpracovat pedagogickou dokumentaci ošetřovatelských předmětů;umí aplikovat teoretické a praktické dovednosti v roli učitele, školní sestry, mentorky v praktické výuce ošetřovatelství.
Literatura
Mužík, Jaroslav. Androdidaktika. 2., přeprac. vyd. Praha : ASPI, 2004. ISBN 80-7357-045-9.Adair, John Eric. Efektivní motivace. 1. vyd. Praha : Alfa Publishing, 2004. ISBN 80-86851-00-1.Kolář, Zdeněk; Šikulová, Renata. Hodnocení žáků. Vyd. 1. Praha Grada, 2005. ISBN 80-247-0885-X.Kyriacou, Chris. Klíčové dovednosti učitele : cesty k lepšímu vyučování. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-965-8.Nelešovská, Alena. Pedagogická komunikace v teorii a praxi. Vyd. 1. Praha : Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0738-1.CANGELOSI, J. S. Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Praha : Portál, 2006. ISBN 80-7367-118-2.Průcha, Jan. Moderní pedagogika. Praha : Portál, 2002. ISBN 80-7367-047-X.
Požadavky
90% účast na seminářích.Ústní zkouška.
Garant
PhDr. Mgr. Jiří Frei, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Eliška Čagánková, DiS.