Předmět Francouzština 6 (UJP / F6)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu UJP / F6 - Francouzština 6, Ústav jazykové přípravy, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. týden- úvodní hodina.- passé simple - tvoření, užití.2. týden- vyjádření předčasnosti - le plus-que-parfait.- le passé simple, le passé antérieur, le plus-que-parfait - užití, cvičení.3. týden- časová souslednost.- Saint-Rémy-de-Provence - práce s textem, s autentickými materiály - turistický průvodce.4. týden- civilizace - historické filmy, slovní zásoba, práce s textem.- minulý podmiňovací způsob - tvoření.5. týden- minulý podmiňovací způsob - užití, vyjádření lítosti, výčitek, podmínky.- vyjádření pocitů.6. týden- vysvětlování, vyjádření naděje a zklamání.- písemné vyžádání informací.7. týden- hudba a texty - práce s ukázkami frankofonních písní.- průběžný test.8. týden- shrnutí 9. - 12. lekce.- román - práce s ukázkami frankofonních románů.9. týden- futur antérieur - tvoření.- vyjádření trvání času v budoucnosti.10. týden- vyjádření podmínky a omezení.- vyjádření cíle, záměru, odřeknutí.11. týden- Veolia : la mer a boire - práce s textem, představení projektu.- francouzská ekonomie.12. týden- shrnutí a opakování.- závěrečný test.13. týden- oprava testu, vysvětlení.- evaluace.
Získané způsobilosti
Student umí:- vyjádřit svoje pocity pomocí bohaté slovní zásoby a rozličných gramatických struktur;- přiměřeně správně používat gramatické struktury pro vyjádření podmínek a omezení;- vyžádat si a sám podat vysvětlení o chování někoho v určité situaci a vyjádřit, jak by se v dané situaci zachoval on sám;- vyžádat si a sám podat informace o nějakém projektu či záměru;- porozumět hlavním informacím o historii a významných památkách dané oblasti v turistickém průvodci;- porozumět kratším textům informativního charakteru v tisku a na internetu, které pojednávají např. o historii, ekonomice, budoucnosti, volnočasových aktivitách či událostech popsaných v černé kronice;- reagovat písemně na článek v tisku či na internetu, vyjádřit svůj názor;- vyžádat si informace formou osobního či oficiálního dopisu.
Literatura
Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 2 - cahier personnel d´apprentissage. Paris: CLE international, 2008. Girardet, J. ; Pécheur, J. Écho 2 - méthode de français. Paris: CLE international, 2008. Divers documents authentiques - magazines français ; sites web. Diverses sources d´informations, p. e. :www.lemonde.fr. Grégoire, M.; Thievenaz, O. Grammaire progressive du français - niveau intermédiaire. Paris. CLE international, 2003. Jacky Girardet, Jean-Marie Cridlig. Panorama 2. Paris: CLE international, 2001. Miquel, C. Vocabulaire progressif du français - niveau avancé. CLE, 1999. Leroy-Miquel, C.; Goliot-Lété, A. Vocabulaire progressif du français - niveau intermédiaire. CLE, 1997.
Požadavky
Aktivní účast na cvičeních a průběžné plnění zadaných úkolů; absolvování průběžného testu; úspěšné absolvování zápočtového testu (75%), úspěšné absolvování ústní zkoušky.Pro studenty kombinovaného studia:- konzultace 1/měsíc- absolvování průběžného testu- úspěšné absolvování zápočtového testu (75%)- úspěšné absolvování ústní zkoušky.
Garant
Mgr. Pavla Kocourková
Vyučující
PhDr. Bohumila Burešová, Ph.D.