Předmět Seminář k učitelské praxi 2 (MAM_VPs2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MAM_VPs2 - Seminář k učitelské praxi 2, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|---|---|---|
Denikovy_zaznam_3-1 | Neznámý | 01.05.2018 16:11 | 5 |
Denikovy_zaznam_3-2 | Neznámý | 01.05.2018 16:11 | 0 |
Portfoliovy_ukol_3_-_Skolni_vzdelavaci_program | Neznámý | 01.05.2018 15:57 | 13 |
Další informace
Cíl
• skupinové sdílení zkušeností získaných při Učitelské praxi 2• prohloubení reflektivních a sebereflektivních dovedností• rozšíření profesních kompetencí a saturace profesních potřeb• stanovení dlouhodobých i krátkodobých cílů výuky a vytváření příprav na hodiny• charakteristika pozitivní pracovní atmosféry a aktivit s ní spojených
Osnova
• diskuse s psychologem, pedagogem a oborovými didaktiky týkající se konkrétních pedagogických situací a otázek,• skupinová reflexe činností vykonávaných ve funkci asistenta učitele,• reflexe zápisů v pedagogickém deníku,• reflexe portfoliových úkolů,• reflexe výuky realizované v rámci Učitelské praxe 2.
Literatura
HEJNÝ, Milan a František KUŘINA. Dítě, škola a matematika :konstruktivistické přístupy k vyučování. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2009. 232 s. ISBN 9788073673970. infoDYTRTOVÁ, Radmila a Marie KRHUTOVÁ. Učitel :příprava na profesi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009. 121 s. ISBN 978-80-247-2863-6. infoŠIMONÍK, Oldřich . Začínající učitel. In Pedagogická ecyklopedie. První vydání. Praha: Portál, 2009. s. 419-423, 5 s. Pedagogická teorie 10. ISBN 978-80-7367-546-2. infoDvacet pět kapitol z didaktiky matematiky. Edited by Milan Hejný - Jarmila Novotná - Naďa Stehlíková. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004. s. 213-455. ISBN 80-7290-189-3. infoKYRIACOU, Chris. Klíčové dovednosti učitele :cesty k lepšímu vyučování. Translated by Dominik Dvořák - Milan Koldinský. 2. vyd. Praha: Portál, 2004. 155 s. ISBN 80-7178-965-8. infoPÍŠOVÁ, Michaela. Začínající učitel. Pardubice: Univerzita Pardubice, 1999. 116 s. ISBN 80-7194-205-7. infoHEJNÝ, Milan. Teória vyučovania matematiky. 2. vyd. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1990. 554 s. ISBN 80-08-01344-3. info
Požadavky
NOW ( MAM_VPx2 Učitelská praxe 2 )
Garant
doc. RNDr. Jaroslav Beránek, CSc.
Vyučující
PaedDr. Irena BělohoubkováRNDr. Růžena Blažková, CSc.Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.Mgr. Lenka Pavlíčková, Ph.D.Mgr. Blanka Pravdová, Ph.D.PaedDr. Jan Šťáva, CSc.prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.Mgr. Petra Zetochová