Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Seminář k učitelské praxi 2 (MAM_VPs2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MAM_VPs2 - Seminář k učitelské praxi 2, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení
Denikovy_zaznam_3-1 Neznámý 01.05.2018 16:11 5
Denikovy_zaznam_3-2 Neznámý 01.05.2018 16:11 0
Portfoliovy_ukol_3_-_Skolni_vzdelavaci_program Neznámý 01.05.2018 15:57 10

Další informace

Cíl

• skupinové sdílení zkušeností získaných při Učitelské praxi 2• prohloubení reflektivních a sebereflektivních dovedností• rozšíření profesních kompetencí a saturace profesních potřeb• stanovení dlouhodobých i krátkodobých cílů výuky a vytváření příprav na hodiny• charakteristika pozitivní pracovní atmosféry a aktivit s ní spojených

Osnova

• diskuse s psychologem, pedagogem a oborovými didaktiky týkající se konkrétních pedagogických situací a otázek,• skupinová reflexe činností vykonávaných ve funkci asistenta učitele,• reflexe zápisů v pedagogickém deníku,• reflexe portfoliových úkolů,• reflexe výuky realizované v rámci Učitelské praxe 2.

Literatura

HEJNÝ, Milan a František KUŘINA. Dítě, škola a matematika :konstruktivistické přístupy k vyučování. 2., aktualiz. vyd. Praha: Portál, 2009. 232 s. ISBN 9788073673970. infoDYTRTOVÁ, Radmila a Marie KRHUTOVÁ. Učitel :příprava na profesi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009. 121 s. ISBN 978-80-247-2863-6. infoŠIMONÍK, Oldřich . Začínající učitel. In Pedagogická ecyklopedie. První vydání. Praha: Portál, 2009. s. 419-423, 5 s. Pedagogická teorie 10. ISBN 978-80-7367-546-2. infoDvacet pět kapitol z didaktiky matematiky. Edited by Milan Hejný - Jarmila Novotná - Naďa Stehlíková. Praha: Univerzita Karlova v Praze - Pedagogická fakulta, 2004. s. 213-455. ISBN 80-7290-189-3. infoKYRIACOU, Chris. Klíčové dovednosti učitele :cesty k lepšímu vyučování. Translated by Dominik Dvořák - Milan Koldinský. 2. vyd. Praha: Portál, 2004. 155 s. ISBN 80-7178-965-8. infoPÍŠOVÁ, Michaela. Začínající učitel. Pardubice: Univerzita Pardubice, 1999. 116 s. ISBN 80-7194-205-7. infoHEJNÝ, Milan. Teória vyučovania matematiky. 2. vyd. Bratislava: Slovenské pedagogické nakladateľstvo, 1990. 554 s. ISBN 80-08-01344-3. info

Požadavky

NOW ( MAM_VPx2 Učitelská praxe 2 )

Garant

doc. RNDr. Jaroslav Beránek, CSc.

Vyučující

PaedDr. Irena BělohoubkováRNDr. Růžena Blažková, CSc.Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.Mgr. Lenka Pavlíčková, Ph.D.Mgr. Blanka Pravdová, Ph.D.PaedDr. Jan Šťáva, CSc.prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc.Mgr. Petra Zetochová