Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Vstupní zařízení počítače

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (16.52 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

4) Bubnové (drum)- Předloha je nalepena na rotujícím válci a je snímána paprskem. Pro sejmutí obrázku postačí jedna fotodioda, která snímá jeden bod.

5) Filmové-Slouží pro snímání jednotlivých políček filmu. Vzhledem ke svému specifickému účelu jsou vesměs používány pouze profesionálně.

6) 3D-Nová technologie umožňující pomocí laserových paprsků nasnímat i trojrozměrný objekt. Velice nákladná technologie pouze pro profesionální využití.

Mikrofon: je zařízení pro přeměnu akustického (zvukového) signálu na signál elektrický. První mikrofon vynalezl tvůrce gramofonu Emile Berliner 4. března 1877.

Typy:

1) Kondenzátorový mikrofon- Kondenzátorový mikrofon pracuje tak, že akustické kmity rozechvívají membránu, která je jednou z elektrod kondenzátoru, připojeného do elektrického obvodu.

2) Elektretový mikrofon- V rytmu pohybu membrány se opět mění kapacita kondenzátoru a tím i napětí mezi deskami.

3) Dynamický mikrofon-Membrána pohybuje cívkou v magnetickém poli, vytvořeném permanentním magnetem, čímž je vytvářen elektrický proud (viz Zákon elektromagnetické indukce).

3) Páskový mikrofon-Membránou je kovový pásek, nejčastěji proužek tenké hliníkové fólie, umístěný v magnetickém poli.

4)atd atd.

Trackball: -je vstupní počítačové zařízení podobné myši.

-Jde jednoduše o kuličku umístěnou v podložce, jíž se dá pohybem prstů pohybovat - kulička je navrchu, nikoliv zespodu jako v případě myši. Bývá buď samostatně nebo zabudován v notebooku.

-Trackball je nasazován v případě, kdy standardní myš není vhodná (průmyslové použití, veřejné informační stánky)

-pro odvětví, kde je potřeba velmi přesné polohování kurzoru (počítačové grafice)

-Naopak se příliš nehodí pro rychlý pohyb s vysokou přesností, který je požadován například v počítačových hrách.

Témata, do kterých materiál patří