Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Souvislá pedagogická praxe 2 (KAZ / NKSP2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KAZ / NKSP2 - Souvislá pedagogická praxe 2, Pedagogická fakulta, Univerzita Palackého v Olomouci (UP).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Před pedagogickou praxí je student povinen seznámit metodika pedagogické praxe s místem konání praxe, eventuálně s přípravou na praxi.Student vykonává pedagogickou praxi pod vedením cvičného učitele. Student se v průběhu praxe samostatně připravuje na výuku, a to formou písemné přípravy. Písemné přípravy kontroluje cvičný učitel a v průběhu hospitace metodik pedagogické praxe. Po vyučovací hodině provádí cvičný učitel rozbor dané vyučovací jednotky. Po skončení pedagogické praxe cvičný učitel písemně hodnotí studenta, jeho odbornou a didaktickou úroveň.Písemné hodnocení kontroluje metodik pedagogické praxe. Náslechy a výstupy uvádí student do výkazů pedagogických praxí, které odevzdává po skončení pedagogické praxe metodikovi praxe. V průběhu praxe student zpracovává kazuistiku z pedagogické praxe, která je součástí státnicového spisu.Student v pedagogické praxi uplatňuje aktuální teoretické poznatky získané při studiu na VŠ.

Získané způsobilosti

Zvládnutí tématických celků daného předmětu.

Literatura

PODLAHOVÁ, L. Pedagogická praxe. Olomouc: Univerzita Palackého, 1998. Pedagogická praxe. MUSILOVÁ, M. Případová studie jako součást pedagogické praxe. Olomouc: Univerzita Palackého, 2003. Případová studie jako součást pedagogické praxe.

Požadavky

povinná účast na praxi a vypracování požadovaných podkladů z praxe

Garant

PhDr. Mgr. Jitka Tomanová, Ph.D.

Vyučující

doc. Mgr. Martina Cichá, Ph.D.PhDr. Mgr. Jitka Tomanová, Ph.D.