Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Hondocení náslechů - somatologie

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (168.22 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Univerzita Palackého v Olomouci

Pedagogická fakulta

Hodonocení studenta - NÁslechů pedagogické praxe

Škola: Střední Zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Emanuela Pöttinga a Jazyková škola s právem statní jazykové zkoušky Olomouc

Cvičný učitel: Mgr. Lucie Přikrylová

Student: Lucie Klimešová

Předmět: Somatologie

Datum: 19.03.2024

  1. PLÁNOVÁNÍ VYUČOVACÍ HODINY

  1. Výběr tématu je v souladu se vzdělávacím programem školy: □ ano □ne

  2. Pedagog si rozplánoval výuku □ano □ne □nelze hodnotit

  3. Pedagog vychází ze zpracované přípravy: ano □ne

  1. REALIZACE VYUČOVACÍ HODINY

1. Cíl vyučovací hodiny

a) Byl oznámen: □ano □ne znění: Cílem hodiny je dokončení učiva trávící soustavy= žáci si ověřili svoje dosavadní vědomosti trávící soustavy, začátek učiva nervové soustavy

b) Stanovené cíle vyučovací hodiny navazují na předchozí učivo/vyuč. hodinu: □ano □ne □nelze hodnotit

c) Formulace cílů umožňuje jejich kontrolovatelnost (ověření očekáv. výstupů): □ ano □ne □nelze hodnotit

2) Průběh vyučovací hodiny

a) Hromadné opakování: □zapojena většina žáků □zapojeno jen několik žáků □neproběhlo

b) Individuální zkoušení: □neproběhlo □proběhlo: počet vyzkoušených žáků….

Doba zkoušení: □přiměřená □nepřiměřená (čas)…….minut □nelze hodnotit

Metoda zkoušení: □ústní □písemná □praktická □nelze hodnotit

Klasifikace: □přísná □adekvátní □mírná □nelze hodnotit

Závěry hodnocení: □zdůvodněné □nezdůvodněné □nelze hodnotit

Vedení žáků k sebehodnocení: □ano □ne □nelze hodnotit

c) Expozice nového učiva: □neproběhla □proběhla

Odborná správnost obsahu: □ano □ne □nelze hodnotit

Pedagog pracuje s novými poznatky, zdroji, aktualizací vědy: □ano □ne □nelze hodnotit

Mezipředmětové vztahy: □byly □nebyly využity □nelze hodnotit

Uplatněná metoda výuky: □jedna z uvedených níže □nelze hodnotit

□výklad □rozhovor □práce s učebnicí □pozorování □předvádění (modelů) □projekce (film) □nácvik dovedností □jiná metoda:………………………………

Uplatněná organizační forma: □hromadná □skupinová □párová □samost. práce □nelze hodnotit

Využití materiálních prostředků a pomůcek: □časté □průměrné □sporadické □žádné

d) Fixace (upevnění) nového učiva: □učivo bylo □nebylo zopakováno

e) Učební úlohy: □byly □nebyly užity

Náročnost učebních úloh převážně v úrovni: □zapamatování □paměťové reprodukce □aplikace □vytvoření dovedností □utváření postojů a hodnot □nelze hodnotit

f) Zadání domácího úkolu: □proběhlo □neproběhlo

Úkol podrobněji vysvětlen (komentován): □ano □ne □nelze hodnotit

Úkol zaměřen na: □osvojení vědomostí □vytváření dovedností □aplikaci vědomostí a dovedností v praxi □nelze hodnotit

Témata, do kterých materiál patří