Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Hondocení náslechů - somatologie

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (168.22 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

g) Cíle vyučovací hodiny bylo: □dosaženo □částečně dosaženo □nebylo dosaženo

3. Motivace žáků

a) Pedagog podněcuje a průběžně udržuje motivaci žáků: □ano □ne

b) Motivace žáků spočívá ve využití:

□aktivizačních výukových metod (řešení problémů, motivační vyprávění aj.)

□pestrosti didaktických prostředků a učebních pomůcek

□pochvaly nebo motivačního hodnocení

□poukázáním na praktičnost osvojovaného učiva

□jiné:……………………………………………………………………………………………………………………………

□nelze hodnotit

c) Účinnost motivace: □velmi účinná □účinná □neúčinná □nelze hodnotit

  1. Komunikace a interakce mezi kantorem a žáky:

a) Pedagog se verbálně projevoval během hodiny: □ano □ne

Vytříbenost projevu: □kultivovaný □nekultivovaný □nelze hodnotit

Jazyková správnost: □výborná □dobrá □nedostačující □nelze hodnotit

Hlasitost: □příliš silná □přiměřená □příliš slabá □nelze hodnotit

Tempo řeči: □přiměřené □nepřiměřené (□příliš rychlé □příliš pomalé) □nelze hodnotit

Modulace hlasu: □dynamická □monotónní □nelze hodnotit

b) Pedagog se neverbálně projevoval během hodiny: □ano □ne

Užívání mimiky a gestiky: □přiměřené □nepřiměřené □nelze hodnotit

Pohyb po třídě: □dynamický □statický □nelze hodnotit

c) Proběhla interakce mezi žákem a pedagogem: □ano □ne

Spolupráce mezi žákem a pedagogem: □žáci spolupracují □nespolupracují □nelze hodnotit

d) Pedagog vede žáky ke spolupráci: □dostatečně □nedostatečně □nelze hodnotit

e) Pedagog pracuje: □se všemi žáky □s částí žáků □s jednotlivci □s nikým

f) Atmosféra ve třídě: □podporuje práci □nepodporuje práci □nelze hodnotit

Ve třídě panuje: □kázeň □nekázeň □nelze hodnotit

g) Aktivita žáků je: □výborná □dostatečná □nedostatečná

h) Stihl pedagog v hodině vše, co stihnout chtěl: □ano □ne □nelze hodnotit

i) Připravenost žáků na hodinu je: □velmi dobrá □dobrá □dostatečná □nedostatečná □nelze hodnotit

5. Dokumentace:

a) Třídní kniha: □zápisy v souladu □nesouladu s tematickým plánem □nelze hodnotit

b) Sešity žáků vedeny: □vedeny □nevedeny □nelze hodnotit

Vedeny (systematizace): □systematicky □nesystematicky □nelze hodnotit

Vedeny (úprava): □úhledně □neúhledně vedeny □nelze hodnotit

Kontrolovány: □pravidelně □nepravidelně □nekontrolovány □nelze hodnotit

c) Četnost známek v klasifikačním archu: □velmi dobrá □dobrá □dostačující □nedostačující □nelze hodnotit

d) Zapisoval kantor na tabuli: □ano □ne □nelze hodnotit

Byl jeho zápis k přečtení z prostoru celé třídy: □ano □ne □nelze hodnotit

B6) Časová dotace

a) Stihl kantor v hodině vše, co stihnout chtěl: □ano □ne □nelze hodnotit

Témata, do kterých materiál patří