Hondocení náslechů - somatologie
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
g) Cíle vyučovací hodiny bylo: □dosaženo □částečně dosaženo □nebylo dosaženo
3. Motivace žáků
a) Pedagog podněcuje a průběžně udržuje motivaci žáků: □ano □ne
b) Motivace žáků spočívá ve využití:
□aktivizačních výukových metod (řešení problémů, motivační vyprávění aj.)
□pestrosti didaktických prostředků a učebních pomůcek
□pochvaly nebo motivačního hodnocení
□poukázáním na praktičnost osvojovaného učiva
□jiné:……………………………………………………………………………………………………………………………
□nelze hodnotit
c) Účinnost motivace: □velmi účinná □účinná □neúčinná □nelze hodnotit
Komunikace a interakce mezi kantorem a žáky:
a) Pedagog se verbálně projevoval během hodiny: □ano □ne
Vytříbenost projevu: □kultivovaný □nekultivovaný □nelze hodnotit
Jazyková správnost: □výborná □dobrá □nedostačující □nelze hodnotit
Hlasitost: □příliš silná □přiměřená □příliš slabá □nelze hodnotit
Tempo řeči: □přiměřené □nepřiměřené (□příliš rychlé □příliš pomalé) □nelze hodnotit
Modulace hlasu: □dynamická □monotónní □nelze hodnotit
b) Pedagog se neverbálně projevoval během hodiny: □ano □ne
Užívání mimiky a gestiky: □přiměřené □nepřiměřené □nelze hodnotit
Pohyb po třídě: □dynamický □statický □nelze hodnotit
c) Proběhla interakce mezi žákem a pedagogem: □ano □ne
Spolupráce mezi žákem a pedagogem: □žáci spolupracují □nespolupracují □nelze hodnotit
d) Pedagog vede žáky ke spolupráci: □dostatečně □nedostatečně □nelze hodnotit
e) Pedagog pracuje: □se všemi žáky □s částí žáků □s jednotlivci □s nikým
f) Atmosféra ve třídě: □podporuje práci □nepodporuje práci □nelze hodnotit
Ve třídě panuje: □kázeň □nekázeň □nelze hodnotit
g) Aktivita žáků je: □výborná □dostatečná □nedostatečná
h) Stihl pedagog v hodině vše, co stihnout chtěl: □ano □ne □nelze hodnotit
i) Připravenost žáků na hodinu je: □velmi dobrá □dobrá □dostatečná □nedostatečná □nelze hodnotit
5. Dokumentace:
a) Třídní kniha: □zápisy v souladu □nesouladu s tematickým plánem □nelze hodnotit
b) Sešity žáků vedeny: □vedeny □nevedeny □nelze hodnotit
Vedeny (systematizace): □systematicky □nesystematicky □nelze hodnotit
Vedeny (úprava): □úhledně □neúhledně vedeny □nelze hodnotit
Kontrolovány: □pravidelně □nepravidelně □nekontrolovány □nelze hodnotit
c) Četnost známek v klasifikačním archu: □velmi dobrá □dobrá □dostačující □nedostačující □nelze hodnotit
d) Zapisoval kantor na tabuli: □ano □ne □nelze hodnotit
Byl jeho zápis k přečtení z prostoru celé třídy: □ano □ne □nelze hodnotit
B6) Časová dotace
a) Stihl kantor v hodině vše, co stihnout chtěl: □ano □ne □nelze hodnotit