Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




dotazník styl učení- spycho

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (23.96 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

Dotazník styl učení

  1. 4

  2. 0

  3. 3

  4. 1

  5. 3

  6. 3

  7. 1

  8. 4

  9. 0

  10. 3

  11. 1

  12. 4

  13. 3

  14. 1

  15. 4

  16. 4

  17. 1

  18. 3

  19. 1

  20. 1

  21. 4

  22. 1

  23. 3

  24. 4

  25. 4

  26. 3

  27. 3

  28. 4

  29. 4

  30. 4

  31. 4

  32. 3

  33. 4

  34. 4

  35. 4

  36. 4

  37. 4

  38. 4

  39. 1

  40. 3

  41. 4

  42. 1

  43. 3

  44. 3

  45. 3

431443444= 31 pozitiv- orientace na výkon – nad průměrem (dobré)

34333444=28 pozitiv- význam a smysl učení – nad průměrem (dobré)

433=10 – pozitiv-systematičnost – nad (dobré)

301144413=21–negativ-orientace na reprodukování učiva - v průměru průměrného pásma, (dobrý)

0141133433= 23 = neg- mimoškolní orientace – na vrcholu průměrného pásma , (hraniční )

134144=17 = neg- negativní tendetce v učení- nad průměrem (blbý)

Sebereflexe

  1. Orientace na výkon=

Zde jsem získala nadprůměrnou hodnotu, což souhlasí, musím říc, že již několik let jsem plně soustředěna na školu, učení a obecně vzdělávání, jsem si vědoma toho, že pokud bych nebyla, tak nejsem tam, kde jsem aktuálně.. jelikož jsem typ studenta, který si musí tzv. oddřít!

  1. Význam a smysl učení

Zde jsem taktéž získala nadprůměrnou hodnotu, která podle mě souhlasí. Tím, že studuji nMgr. Tak nějak nasvědčuje, že pokud bych neviděla smysl v učení, bylo by nesmyslné vůbec studovat dál….

  1. Systematičnost

Nad průměr. Za tu dobu co jsem ve vzdělávacím procesu si myslím, že jsem si dokázala systematizovat svůj styl učení, myslím, že jsem v tom docela dobrá…

  1. Orientace na reprodukování učiva

Zde jsem v průměru průměrného pásma. Vzhledem k tomu, že jsem na učitelství, tak se nad tímto bodem zamyslím…

  1. Mimoškolní orientace

Hraniční hodnocení. Tady bych řekla, že to sedí… byly časy, kdy jsem se mimoškolním aktivitám věnovala víc než škole, poté jsem otočila a věnovala se primárně škole, ted si myslím, že jsem ve zlatém středu- dokážu odpočnout, ale i se plně věnovat škole- zkrátka vím, kdy si co můžu dovolit

  1. Negativní tendence v učení

Tady mě výsledek asi nepřekvapuje, jelikož pořád přemýšlím, zda některé věci co se učíme nejsou úplně k ničemu…. Oni totiž někdy v praxi vážně jsou…..

Témata, do kterých materiál patří