Evropska_ekonomicka_integrace
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
-
příspěvek Společenství je vypočten pouze na základě veřejných výdajů;
-
pro volitelnost výdajů z části platí náhradní pravidla.
U kontrol mají hlavní úlohu národní systémy finanční kontroly, kontroly
a audity Evropské komise se omezil. V případě pochyb o regulérnosti operací,
můţe být výplata přerušena a zadrţeno 20 % z přechodných plateb, případně více
aţ celý objem plateb podle závaţnosti případu.
Předmětem hodnocení jsou Strategická zaměření pro soudrţnost Národní
strategické referenční rámce a operační programy. Nadále platí „ jeden fond pro
jeden program“, max. do 5 % lze vyuţít další fond, jde-li o přímé propojení
programových operací.
V zásadě
je prosazováno úsilí o jednodušší, decentralizovaný
a proporcionální systém řízení a vyuţívání Strukturálních fondů a Kohezního
fondu.
Regionální politika EU pro období 2007 - 13
- 180 -
Srovnání cílů a finančních nástrojů politiky soudrţnosti EU v období 2007-2013
Období let 2000-2006
Období let 2007-2013
Cíle
Finanční nástroje
Cíle
Finanční nástroje
Kohezní fond
Kohezní fond
Konvergence
ERDF
Cíl 1
ERDF
ESF
ESF
Kohezní fond
EAGGF-garanční a
Orientační sekce
FIFG
Cíl 2
ERDF
Regionální
konkurenceschopnost
a zaměstnání
ERDF
ESF
ESF
Cíl 3
ESF
Interreg
ERDF
Evropská územní
spolupráce
ERDF
URBAN
ERDF
EQUAL
ESF
Leader +
EAGGF-orientační
sekce
Rozvoj
venkova
a
restrukturalizace
EAGGF- garanční
sekce
3 cíle + 6 cílových
iniciativ
9 finančních nástrojů
3 cíle
3 finanční nástroje
12.8 Dokumenty EU v oblasti cestovního ruchu