Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing Applications (FP-RmaA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-RmaA - Marketing Applications, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení
Shrnutí ke kolokviu Neznámý 24.01.2022 21:43 1

Další informace

Cíl

The main aim is to furnish students with modern methods and techniques in the field of marketing application via the use of a systematic approach. Students will obtain theoretical knowledge of marketing tools and their practical application in business with the emphasis on acquiring long-term and sustainable competitive advantage with the use of marketing research and six sigma marketing.

Osnova

Není specifikováno.

Literatura

CLEVELING, C. M., L. HAMLETON a B. MCCARTHY. Six Sigma for Marketing Processes. Boston: Pearson Education, 2007. ISBN ISBN-10: 013199008X.REIDENBACH, E. Six sigma Marketing.Wisconsin: America Society of Quality. 2009. ISBN-13:978-0-87389-768-6.

Požadavky

Basic knowledge of marketing tools and their use.

Garant

Ing. David Schüller, Ph.D.

Vyučující

Ing. David Schüller, Ph.D.