Řízení podnikových projektů Rrpp - Hokejový turnaj - Semestrální projekt
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
fakulta podnikatelská
Vysoké Učení Technického v Brně
Semestrální projekt
ŘÍZENÍ PODNIKOVÝCH PROJEKTŮ
Hokejový turnaj
Seznam řešitelů: Pavel Němec
Milan Norek
Tomáš Stávek
Lukáš Hrachovec
Jakub Rozsypal
Obor: ŘEP
Obsah
1 Záměr projektu 3
2 Logická rámcová matice projektu 4
3 Struktura prací projektu WBS 5
4 Organizace projektu OBS 6
5 Registr rizik projektu 7
6 Časový harmonogram v MS Project 8
7 Rozpočet na realizaci 9
8 Závěr 10
Záměr projektu
Záměrem tohoto projektu je zorganizování hokejového turnaje, který se bude konat 30. 12. 2016 na kluzišti za Lužánkami. Turnaje se zúčastní 6 týmů a každý z nich bude tvořený pěti hráči a jedním brankařem. Zápasy budou trvat 3x20 minut a budou se hrát systémem každý s každým.
Pro týmy a nejlepší hráče budou připraveny ceny. Projekt je neziskový a celkový rozpočet by neměl převýšit 6000 Kč. Jedná se především o náklady na pronájem kluziště a ceny pro hráče (poháry, diplomy, atd.). Cílem projektu je podpora a rozvoj sportu v Brně.
Logická rámcová matice projektu
pozvat týmy a diváky,
zajistit kluziště
potvrzení účasti, zaplacení startovného, odměny za 1500,- zpráva o potvrzení účasti, účtenka funguje internet, kluziště obsazeno Aktivity vytvoření pozvánky, zajištění kluziště, zajištění odměn pro hráče pronájem hřiště (2000 Kč), nákup odměn (1500 Kč) 1 den sehnání týmu, najdeme kluziště, peníze týmy se dostaví, zájem fanouškůStruktura prací projektu WBS
Organizace projektu OBS
Registr rizik projektu
Časový harmonogram v MS Project
Rozpočet na realizaci
Maximální náklady na danou akci byly předem stanovené na hodnotu 6.000 Kč. Počítá se s mj. náklady na zamluvení hřiště, nákup věcných cen pro zúčastněné týmy, najmutí fotografa, propagaci akce (plakáty, reklama na internetu). Většina těchto nákladů by měla být pokryta ze startovného (500 Kč za tým, 6 týmů) a sponzorských darů (výměnou za vystavení reklamy). Počítáme se spoluúčastí maximálně 2.000 Kč. Jelikož se jedná o neziskovou akci, jediným příjmem bude týmy uhrazené startovné. To bude ovšem využito na pokrytí nákladů spojenými s pořádání akce. Občerstvení bude zajištěno správcem haly, který případné nevyužité zboží využije při další příležitosti. Občerstvení nákladem tedy nebude. Pro větší přehled o jednotlivých položkách byla sestavena tabulka.