Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Návrhový list

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (553.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

NÁVRHOVÝ LIST TÝMOVÉHO PROJEKTU

2012/2013

OBCHODOVÁNÍ

(EaPM) Ročník 1.

Vedoucí týmu

Jméno a příjmení

Martin Velešík

Řešitelský tým projektu (celkem 3-6 osob) –

Jméno a příjmení v abecedním pořadí

Daniel Tóth

Marek Hon

Martin Žundálek

Michal Trúnek

Vojtěch Vašek

Název projektu Projekt zdokonalení marketingu nákupního procesu Hlavní cíl projektu Dosažení zdokonalení marketingu nákupního procesu dané firmy.

Předmět a stručná charakteristika (anotace) projektu:

Vymezení řešeného problému

- hlavní myšlenka, zdůvodnění

Firma, představení, zmapování nákupního procesu, procesní mapa, návrhy na zdokonalení, nova procesní mapa, závěrečné zhodnocení

Zmapování nákupního chování, Zjištění a následné aplikování nástrojů ke získání konkurenční výhody

Popis projektu:

Obsah práce

(stručně strukturovaně v odrážkách)

Požadavky na projekt:

Hlavní výstupy projektu:

Přínosy projektu:

Využití projektu:

Plánovaný postup projektu: (včetně rozdělení činnosti členů týmu)

Předpokládaný rozpočet projektu:

(náklady a výnosy)

Hlavní rizika

projektu:

Harmonogram projektu:

Projekt se zaměřuje na příležitosti k nákupu. Stejně tak na ovlivňující rizika nákupu.

-

-

-

Literatura

(kterou hodláte použít, dle ISO normy):

(studie, články, knihy, elektronické zdroje, interní materiály firem apod.

KOTLER, Philip. ARMSTRONG, Gary. Marketing. Přel. Ing. Josef Malý, Ph.D. Praha : Grada Publishing, a.s. , 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3

JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. GRADA. Strategický marketing: Strategie a trendy. První vydání. Praha: Grada Publishing. a. s., 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.

UNDERHILL, Paco. Proč nakupujeme: Jak merchandising ovlivňuje nákupní a zvyšuje prodej. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-055-4.

Témata, do kterých materiál patří