Návrhový list
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
NÁVRHOVÝ LIST TÝMOVÉHO PROJEKTU
2012/2013
OBCHODOVÁNÍ
(EaPM) Ročník 1.
Vedoucí týmu
Jméno a příjmení
Martin VelešíkŘešitelský tým projektu (celkem 3-6 osob) –
Jméno a příjmení v abecedním pořadí
Daniel Tóth
Marek Hon
Martin Žundálek
Michal Trúnek
Vojtěch Vašek
Název projektu Projekt zdokonalení marketingu nákupního procesu Hlavní cíl projektu Dosažení zdokonalení marketingu nákupního procesu dané firmy.Předmět a stručná charakteristika (anotace) projektu:
Vymezení řešeného problému
- hlavní myšlenka, zdůvodnění
Firma, představení, zmapování nákupního procesu, procesní mapa, návrhy na zdokonalení, nova procesní mapa, závěrečné zhodnocení
Zmapování nákupního chování, Zjištění a následné aplikování nástrojů ke získání konkurenční výhody
Popis projektu:
Obsah práce
(stručně strukturovaně v odrážkách)
Požadavky na projekt:
Hlavní výstupy projektu:
Přínosy projektu:
Využití projektu:
Plánovaný postup projektu: (včetně rozdělení činnosti členů týmu)
Předpokládaný rozpočet projektu:
(náklady a výnosy)
Hlavní rizika
projektu:
Harmonogram projektu:
Projekt se zaměřuje na příležitosti k nákupu. Stejně tak na ovlivňující rizika nákupu.
-
-
-
Literatura
(kterou hodláte použít, dle ISO normy):
(studie, články, knihy, elektronické zdroje, interní materiály firem apod.
KOTLER, Philip. ARMSTRONG, Gary. Marketing. Přel. Ing. Josef Malý, Ph.D. Praha : Grada Publishing, a.s. , 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. GRADA. Strategický marketing: Strategie a trendy. První vydání. Praha: Grada Publishing. a. s., 2008. ISBN 978-80-247-2690-8.
UNDERHILL, Paco. Proč nakupujeme: Jak merchandising ovlivňuje nákupní a zvyšuje prodej. Praha: Management Press, 2002. ISBN 80-7261-055-4.