Způsob hodnocení studentů v předmětu Obchodování
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Základní požadavky:
Dodržet předepsaný rozsah a obsahovou náplň. Práce musí mít obsah podle, kterého je strukturovaná.
Dodržet předepsanou formu tedy:
řádkování 1,5
velikost písma 12 (písmo Times New Roman)
-
uvést seznam použité literatury (nezapočítává se do rozsahu práce) a odkazy na ni v textu - dle platné normy ISO 690
-
titulní list (nezapočítává se do rozsahu páce) musí obsahovat jméno a příjmení vedoucího týmu a členů týmu, ročník a studijní skupinu, název předmětu, název práce a označení „Semestrální projekt“ (+ dílčí název projektu), rok (popřípadě datum odevzdání)
Projekty budou zasílaný v elektronické podobě v souboru ve tvaru OBCHOD_Jmeno _Prijmeni (jméno a příjmení vedoucího týmu) (nejpozději do 27.4.2013 do 24:00h)
Termíny přednášek odborníků z praxe a ze zahraničí
Ing.Rostislav Tesař
19.2.2013 „Základy moderního přístupu k managementu“
5.3.2013 „Jak se prodat, až skončím studia„
12.3.2013 „Obchodování“
Prof.Philip De Cleen (Karel De Grote Hogeschool- Belgie) – přednáška v anglickém jazyce
„Digital Experience Marketing” (tento termín může být ještě změnený z důvodu organizace příjezdu zahraničního profesora)
Doporučená Literatura
Evropská unie od A do Z. Příručka evropské integrace. Praha: Karolinium 1997, str.398, ISBN 80-7184-413-6
Koncepce spotřebitelské politiky na léta 2001-2005. str.8, [online] Dostupné z www.mpo.cz,
Obchod v České republice v roce 2004. Praha: Ministerstvo průmyslu a obchodu, květen 2005, str.51, [online] Dostupné z www.mpo.cz,
Společná obchodní politika Evropské unie: Právní rámec obchodování členských států Evropské unie s třetími (nečlenskými) zeměmi. Praha: Ministerstvo průmyslu a obchodu, Únor 2005, str.65, [online] Dostupné z www.mpo.cz,
PRAŽSKÁ, L., JINDRA, J. akol. Obchodní podnikání. Praha: Management Press, 2002, str.874, ISBN 80-7261-059-7.
CIMLER, P., ZADRAŽILOVÁ, D. Retail management. Praha: Management Press. 2007, str.307 ISBN 978-80-7261-167-6
Obchodní zákoník č.513/1991 Sb. (ve znění pozdějších předpisů.)
ZADRAŽILOVÁ, D., KHELEROVÁ, V. Management obchodní firmy. Praha: Grada Publishing, s.r.o., str.293, ISBN 80-85623-72-2
BURSTINER, I. Základ maloobchodního podnikání. Praha:Victoria Publishing, a.s.,1991, str.880, ISBN 80-85605-55-4
PRAŽSKÁ, L akol. Řízení obchodních firem. Praha:VŠE, 1993, str.346, ISBN 80-7079-651-0
ČERNÝ, V. Prodejní techniky. Brno:Computer Press, 2003, str.470, ISBN 80-251-0032-4
LUKOSZOVÁ, X. Nákup a jeho řízení. Brno: Computer Press, 2004, str.170, ISBN 80-251-0174-6
Občanský zákoník č.401/1964 Sb. (ve znění pozdějších předpisů)
Živnostenský zákon č.455/1991 SB. (ve znění pozdějších předpisů)
BOUČKOVÁ, J. akol. Marketing. Praha: C.H.Beck, 2003, str.462, ISBN 80-7179-577-1
LYKOVÁ, J. Jak organizovat a řídit úspěšný prodej.Praha: Grada Publishing, s.r.o., 2002, st.199, ISBN 80-247-0205-3
KOTLER, P., AMSTRONG, G. Marketing. Praha: Grada Publishung, s.r.o., 2004,str. 855, ISBN 80-247-0513-3
KITA, J. Nákup a predaj na trhu výrobnej sféry. Bratislava: Ekonomická univerzita, 2002, str.306, ISBN 80-89047-50-5
KOTLER, P. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 2007, str 719, ISBN 978-80-247-1359-5
SCHIFFMAN,L., G., KANUK, L., L. Nákupní chování. Brno: Computer Press, 2004, str. 633, ISBN 80-251-0094-4
URBAN, L. Evropský vnitřní trh a příprava ČR na začlenění. Praha: Linde, a.s., 2002, str. 247, ISBN 80-7201-330-0
JANATKA, F. a kol. Obchod v rámci Evropské unie a obchodní operace mimo členské země EU. Praha: ASPI Publishing.s.r.o.2004, str.295, ISBN 80-7357-006-8.