Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Test zkouškový z did. př. 2

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (16.76 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

13. Začazení dle Byčovského test na začátku roku: vstupní

14. Co je multiplikát? a 3 příklady jeho použití ve výuce- předmět, který je určený pro žáky v dostatečném množství, aby s ním mohl každý pracovat sám, max 2 - při laboratorní práci, při určování druhů, při mikroskopování- preparát.

1. Doplňovačka RVP-buď konkrétní příklad (průřezové téma, kompetence) nebo obecně (tematický okruh, vzdělávací oblast)

2. Určit o jakou metodu jde(hlavní + vedlejší)-bylo uvedeno, že učitel má vyvěšený obraz a ukázka textu.

3. 5 faktorů, které ovlivňují úspěšný pokus

4. Tabulka na porovnání atlas a klíč (výhody, nevýhody)

5. pětilístek-popsat metodu a uvést příklad na pojmu stonek

6. úkolem bylo napsat název metody, která byla popsaná (návštěvníci) a o jakou metodu jde (aktivizační, skupinová)

7. Když žáci umí vyjmenovat buňky, jedná se o …… znalost

8. zásada posloupnosti a soustavnosti

9. formativní hodnocení

10. doplnění do věty-učitel jako manager musí mimo jiné mít …………. Schopnosti a ………… dovednosti

11. Jak má probírat opakování

12. testová-co neplatí pro multiplikát

13. testová- co neplatí o učebních úlohách

14. přesný název 2 encyklopedií a 2 časopisů, které chceme mít v kabinetě

15. Popsat typ testové úlohy u úkolu 5(pětilístek) + dvě výhody a dvě nevýhody

16. obrázek-popsat konkrétní jevy nebo druhy + co PŘESNĚ k tomu za výklad žákům

1) RVP - doplňování pojmů ve stylu vzdělávací oblast, průřezové téma… (máte vždy jeden zadaný např. tematický celek a vy k tomu dopíšete třeba biologie živočichů)

2) didaktická zásada názornosti - charakteristika

3) popis metody (rozdíl mezi dvěma druhy dřevin) – to určujete název metody a zařazení podle Maňáka + bonus, když poznáte, o jaké stromy šlo (dub zimní a letní)

4) když učitel naučí žáky rozdíly mezi zmijí a užovkou tak …….. (doplňte tvrzení) - to jsme nikdo nepochopili co jako chce, tak to bylo, že si žáci osvojují dovednosti, konkrétně určování druhů

5) tabulka porovnání pozorování a pokusu (co je výstupem, co se sleduje… a ještě 2 věci)

6) rozdíl mezi slovním hodnocením a hodnocením známkou, typické rysy

7) komunikační dovednosti učitele - alespoň 4 znaky

8) jaký typ testu podle Byčovského je písemné celkové zopakování na konci školního roku

9) Rozdíl mezi prostředkem výuky a výukovou pomůckou

10) Co je předcházející otázka za typ, jaké má výhody a nevýhody pro učitele

11) vybrat nepravdivé tvrzení o učebnicích úlohách (abcd)

12) třešnička na dortu - fotka (nějaký stromy a stádo v údolí) - představte si, že sem jdete na exkurzi, jaké KONKRÉTNÍ DRUHY nebo jevy můžete žákům ukázat- a tím konkrétním chtěla prostě smrk, bříza, (pochopila, že jsme nepoznaly horninu), údolí, aspekt lesa, prostě něco v tomhle stylu chtěla slyšet…

Témata, do kterých materiál patří