Test zkouškový z did. př. 2
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
13. Začazení dle Byčovského test na začátku roku: vstupní
14. Co je multiplikát? a 3 příklady jeho použití ve výuce- předmět, který je určený pro žáky v dostatečném množství, aby s ním mohl každý pracovat sám, max 2 - při laboratorní práci, při určování druhů, při mikroskopování- preparát.
1. Doplňovačka RVP-buď konkrétní příklad (průřezové téma, kompetence) nebo obecně (tematický okruh, vzdělávací oblast)
2. Určit o jakou metodu jde(hlavní + vedlejší)-bylo uvedeno, že učitel má vyvěšený obraz a ukázka textu.
3. 5 faktorů, které ovlivňují úspěšný pokus
4. Tabulka na porovnání atlas a klíč (výhody, nevýhody)
5. pětilístek-popsat metodu a uvést příklad na pojmu stonek
6. úkolem bylo napsat název metody, která byla popsaná (návštěvníci) a o jakou metodu jde (aktivizační, skupinová)
7. Když žáci umí vyjmenovat buňky, jedná se o …… znalost
8. zásada posloupnosti a soustavnosti
9. formativní hodnocení
10. doplnění do věty-učitel jako manager musí mimo jiné mít …………. Schopnosti a ………… dovednosti
11. Jak má probírat opakování
12. testová-co neplatí pro multiplikát
13. testová- co neplatí o učebních úlohách
14. přesný název 2 encyklopedií a 2 časopisů, které chceme mít v kabinetě
15. Popsat typ testové úlohy u úkolu 5(pětilístek) + dvě výhody a dvě nevýhody
16. obrázek-popsat konkrétní jevy nebo druhy + co PŘESNĚ k tomu za výklad žákům
1) RVP - doplňování pojmů ve stylu vzdělávací oblast, průřezové téma… (máte vždy jeden zadaný např. tematický celek a vy k tomu dopíšete třeba biologie živočichů)
2) didaktická zásada názornosti - charakteristika
3) popis metody (rozdíl mezi dvěma druhy dřevin) – to určujete název metody a zařazení podle Maňáka + bonus, když poznáte, o jaké stromy šlo (dub zimní a letní)
4) když učitel naučí žáky rozdíly mezi zmijí a užovkou tak …….. (doplňte tvrzení) - to jsme nikdo nepochopili co jako chce, tak to bylo, že si žáci osvojují dovednosti, konkrétně určování druhů
5) tabulka porovnání pozorování a pokusu (co je výstupem, co se sleduje… a ještě 2 věci)
6) rozdíl mezi slovním hodnocením a hodnocením známkou, typické rysy
7) komunikační dovednosti učitele - alespoň 4 znaky
8) jaký typ testu podle Byčovského je písemné celkové zopakování na konci školního roku
9) Rozdíl mezi prostředkem výuky a výukovou pomůckou
10) Co je předcházející otázka za typ, jaké má výhody a nevýhody pro učitele
11) vybrat nepravdivé tvrzení o učebnicích úlohách (abcd)
12) třešnička na dortu - fotka (nějaký stromy a stádo v údolí) - představte si, že sem jdete na exkurzi, jaké KONKRÉTNÍ DRUHY nebo jevy můžete žákům ukázat- a tím konkrétním chtěla prostě smrk, bříza, (pochopila, že jsme nepoznaly horninu), údolí, aspekt lesa, prostě něco v tomhle stylu chtěla slyšet…