Sikora_Daniel-Prirodopis_Daniel_Sikora_Denikovy_zaznam_1
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
zvláště neukáznění, zlobiví či problémoví.
Můj první kontakt s provázejícím, poměrně mladým, učitelem přírodopisu byl při situaci, kdy
měl dozor na chodbě kousek od šaten. Něco poté, co jsme se podáním rukou seznámili,
každou chvíli po nějakých žácích křičel. Celkem mi přišlo, že ze sebe dělá drsňáka. Na mě
však byl naštěstí poměrně v pohodě. Stalo se však i něco, že s žáky musel řešit např., že prý
jeden někomu někam schoval aktovku či podobně…
Hned v první hodině v jeho výuce přírodopisu bylo vidět jeho spíše transmisivní přístup
k žákům při tematickém okruhu horniny. Dozvěděl jsem se, že toto zrovna pana učitele moc
nebaví, no a co teprve žáky…
Následně po této hodině jsem se seznámil s mým provázejícím učitelem na matematiku,
který je o něco starší, však milejší především i k žákům. Poznal jsem sice, jaké klade žákům
požadavky a hranice, nechce však toho až tak moc. Sice také někdy některému z žáků řekne,
že si to s ním po výuce kvůli něčemu vyříká, nebylo to až tak ostré. Přece jen, ani žáci nejsou
vždy jen taková neviňátka.
Následující den zase u přírodopisáře se stalo, že když jsme přišli po zvonění před
učebnu přírodopisu, kde již měla čekat celá třída žáků, čekalo tam jen 5 žáků. Zbytek dorazil
několik vteřin později než já s panem učitelem. Pan učitel si všechny později příchozí nechal
postavit do rohu učebny a hrozně se s nimi zlobil a pak jim zapsal pozdní příchody.
Mě osobně to nyní přišlo dosti zbytečné se hned kvůli pár vteřinám pozdějšího příchodu takto