(2) 3. a 4. Příprava na hodinu - Zemětřesení
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
– cíle výuky byly naplněny poměrně přijatelně, ukázalo se alespoň u většiny žáků, že si z hodiny zapamatovali alespoň něco
– uvědomil jsem si, že by bylo vhodnější při výkladu zemětřesných oblastí využívat mapy pro lepší orientaci, kde daná oblast leží; rád bych si více ohlídal, aby byla aktivita žáků u všech rovnoměrnější, nikoliv patrná jen u některých
– pracovalo se mi zde dobře a klidně, od žáků jsem pociťoval spíše neutrální až mírně kladný postoj, což mě potěšilo, že mě poměrně přijali jako učitele
9. A – vyšlo zde na aplikaci téměř 10 minut
– žáci se k tématu poměrně zapojovali, a to drtivá většina; a ti kteří méně, tak alespoň se snažili reagovat, když byli vyzváni; téma žáků velice upoutalo a rádi si o něm diskutovali
– cíle byly naplněny podle mě velice úspěšně, neboť třída vypadala zaujatě a také bylo ověřeno, že si každý zapamatoval z hodiny alespoň něco
-
opět platí, že by bylo vhodnější využít mapy; aktivita zde byla vyšší i rovnoměrnější než u 9. B, byť vždy se najdou aktivnější a pasivnější, zde bych snad ani za zcela pasivního neoznačil nikoho
-
měl jsem z této hodiny vřelý pocit, třída mě přijala pozitivně, do jisté míry přátelsky; těšil jsem se na ně následující hodinu