430115-Sikora_Daniel-Daniel_Sikora_430115_Plan_pedagogicke_podpory
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Plán pedagogické podpory (PLPP)
Jméno a příjmení
dítěte, žáka nebo
studenta (dále jen
„žák“)
Roman
Škola
ZŠ
Ročník
9. třída
Důvod k přistoupení sestavení PLPP
Nedostatky se zvládáním školních povinností,
problémy s plněním domácích úkolů,
nepřipravenost na výuku, chybí motivace se
zlepšit, drzost, tvrdohlavost
Datum vyhotovení
31. 10. 2016
Vyhodnocení PLPP plánováno ke dni
30. 11. 2016, 2. 1. 2017, 2. 2. 2017…
I. Charakteristika žáka a jeho/její obtíží (silné, slabé stránky; popis obtíží; pedagogická, případně speciálně - pedagogická diagnostika s cílem stanovení úprav
ve vzdělávání; aktuální zdravotní stav; další okolnosti ovlivňující nastavení podpory)
Vyniká ve sportovních výkonech, je oblíbený zejména v chlapeckém kolektivu, s nikým vyloženě
konflikty nevyhledává. Nezvládá však plnit školní povinnosti, písemné domácí úkoly neplní vůbec,
poslední úkolem, který splnil, byla ukázka svého oblíbeného zpěváka v hudební výchově.
Na vyučovací hodinu téměř nikdy nemá připravené potřebné pomůcky, kromě knihy, sešitu
někdy dokonce nemá ani obyčejný papír a žádnou psací potřebu. Při ověřování vědomostí
v jednotlivých předmětech se obvykle zjišťuje, že o daných probíraných tématech nemá žádné
nebo téměř žádné zdání. Tudíž má téměř ze všech předmětů známku nedostatečnou.
Jestliže ho paní učitelky napomínají nebo mu něco domlouvají, obvykle jim drze odmlouvá,
někdy i agresivním tónem. Neustálé napomínání ani tresty na něj nezabírají, odmítá plnit pokyny
učitelek. Žije s matkou, která je rozvedená a často nebývá ani s Romanem, ani doma.
II. Stanovení cílů PLPP (cíle rozvoje žáka)
a) posílit žákovo sebevědomí a sebekázeň
b) posílit motivaci žáka k učení a plnění školních povinností
c) přimět žáka ke spolupráci s jinými spolužáky v rámci plnění práce ve vyučovací hodině
d) přimět žáka ke smysluplnější komunikaci s učiteli
III. Podpůrná opatření ve škole (Doplňte konkrétní postupy v těch kategorií podpůrných opatření, které uplatňujete.)
a) Metody výuky (specifikace úprav metod práce se žákem)