Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Segmentace přístup - úkol - Sestavte přístup k segmentaci o 7 krocích

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (23.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

Pavel Marek V2

Sestavte přístup k segmentaci o 7 krocích

1. Hlavním cílem je oslovit, co nejvíce zákazníků různého věku a s různým způsobem využití nealkoholických nápojů. K tomu nám pomáhají naše kvalitní služby a výrobky, které prodáváme.

2. Zákazníci chtějí především kvalitní služby a výrobky, které naše firma poskytuje. Také chtějí, aby ceny za služby byli menší než u konkurenčních firem. Dále chtějí, že pokud nemáme na skladu požadované množství nápoje, který si vyhlédli, tak abychom byli schopni jim ho doručit v co nejkratší době, tedy pokud to půjde.

Také chtějí takové značky, které zajišťují kvalitu již svým názvem, což máme, protože nápoje, které poskytujeme patří mezi přední firmy jak u nás, tak ve světě. Líbí se jim, pokud dostanou nějakou slevu při další návštěvě a využití našich služeb či jim poskytneme nějaké bonusy.

3. Firma si vytváří vlastní segmenty, kam zařazuje zákazníky jednak podle statistik a také podle toho, jak často u nás kupují či využívají naše služby. Pro naše lepší zákazníky má naše firma připravenu řadu výhod, např. slevy při dalším nákupu nebo poskytnutí různých bonusů.

4. Dimenze, které určují každý segment, jsou kvalita poskytovaných služeb, množství, kvalita a cena nápojů, všeobecně nízké ceny, spolehlivost a rychlost, s jakou jsou vyřizovány požadavky.

5. Segmenty, které si vytváří sama firma, se nazývají stálice a nováčci. Do segmentu stálice patří stálí zákazníci, kteří využívají v hojné míře naše služby a kupují si u nás nápoje. Do segmentu nováčci patří zákazníci, kteří buď u nás nakupují vůbec poprvé nebo nevyužívají často naše služby.

6. Vztahy s našimi nejlepšími zákazníky i ostatními máme vcelku dobré díky kvalitám prodávaných nápojů a vystupováním zaměstnanců. Také se k nám rádi vracejí kvůli výhodám a slevám, které jim poskytujeme.

7. Segment stálice zaujímá asi tak 30% z celkového počtu zákazníků, ale podílí se více na zisku naší firmy, neboť využívají více naše služby a kupují u nás více nápojů.

Segment nováčci zaujímá 65%, ale podílí se méně na zisku naší firmy než zákazníci patřící do segmentu stálice.

Témata, do kterých materiál patří