Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Příkazy, směrnice, oběžníky, pokyny

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (270.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

Pokyny

  • podávají návod, jakým způsobem plnit zadané úkoly, např. jak postupovat při inventarizaci, při likvidaci materiálu, jak zpracovat účetní uzávěrku apod.

  • jsou určeny určité skupině zaměstnanců

  • Úkol č. 1 – Plynulý provoz v době letní dovolené

Ředitel společnosti Completta, k. s., Krátká 71, 413 01 Roudnice n. Labem, Ing. Libor Moučka vydává 12. května t. r. písemnost s číslem 8/20xx k zabezpečení plynulého provozu v době letní dovolené. K zajištění plynulého provozu všech výrobních dílen a administrativních oddělení ukládá ředitel zpracovat plán dovolených všech zaměstnanců ve své organizační jednotce tak, aby nebyly omezeny žádné výrobní a administrativní činnosti. Při plánování dovolené zohlednit matky pečující o nezletilé děti. Tiskopis na rozpis dovolené bude k dispozici v sekretariátu ředitele. Za tento úkol zodpovídají vedoucí organizačních jednotek (dále jen VOJ). Zpracovaný plán dovolené odevzdají do 16. června t. r. do sekretariátu ředitele. Irena Součková, sekretářka ředitele, zpracuje kompletní přehled čerpání dovolené podle podkladů VOJ do 23. června t. r. a odevzdá jej vedoucímu účtárny Ing. Janu Ešlerovi. Kontrolou tohoto příkazu prověřuje ředitel Ing. Jana Ešlera, způsob předložení – písemně, termín předložení – 24. června t. r. Písemnost nabývá platnosti dnem vydání.

  • Úkol č. 2 – Ostraha

Ředitel Střední školy služeb a Středního odborného učiliště v Hradci Králové 1 (500 01), Pardubická 911, Mgr. Karel Kralevič, vydává 1. června t. r. písemnost, která je určena všem zaměstnancům a žákům školy. Informuje v něm, že od 4 června t. r. bude zajišťovat ostrahu objektu školy a domova mládeže bezpečnostní agentura Attis. Objekt školy a domova mládeže bude denně střežit jeden zaměstnanec agentury s vycvičeným psem v době od 18:00 do 6:00 hodin. Služební pes bude v době od 18:00 do 21:00 hodin umístěn v kotci ve dvoře školy a od 21:00 do 5:30 hodin se bude volně pohybovat po areálu školy. Z důvodu bezpečnosti je proto zakázáno bez předchozí domluvy se zaměstnancem ostrahy pohybovat se v prostorách venkovních sportovišť a dvoru školy.

  • Úkol č. 3 – Odborná praxe

Ředitel Středního odborného učiliště služeb, Jarní 21, Aš (dále jen SOUS), Mgr. Jaroslav Poláček vydává 3. června t. r. písemnost, v pořadí osmou, k organizačnímu zajištění zahraniční odborné praxe žáků 2. ročníku učebního oboru Kuchař-číšník (dále jen KC). Odborná praxe se uskuteční v termínu od 10. do 23. června 2013. Místem praxe je Hotel Jupiter, Kreuth, Německo. Odjezd žáků včetně pedagogického dohledu je v 8:00 hodin od budovy SOUS v Aši. Dopravu do Kreuthu zajišťuje majitel Hotelu Jupiter p. Joachim Holzer, dopravu zpět zajišťuje SOUS Aš. Akce se zúčastní Adéla Horáčková, Šárka Albrechtová, Kamil Davídek a David Zimola. Pedagogický dohled bude vykonávat pí Jana Náprstková, učitelka odborného výcviku. Zodpovědnost za organizační zajištění zahraniční praxe má Bc. Martina Mátlová, vedoucí učitelka odborného výcviku učebního oboru KC. Pí Mátlová svolá na den 6. června t. r. schůzku rodičů i účastníků praxe, aby je prokazatelným způsobem seznámila s organizací praxe, s předpisy pro bezpečnost a ochranu zdraví. Dále Bc. Mátlová zabezpečí do 7. června t. r. originály zdravotních průkazů účastníků praxe a předá je v den odjezdu do Německa p. Joachimu Holzerovi. Provede také do 7. června t. r. kontrolu cestovních dokladů a pojištění a také zajistí do 7. června kontaktní údaje o žácích a jejich zákonných zástupcích. Přejímající organizace, majitel Hotelu Jupiter p. Joachim Holzer, hradí ubytování, stravování, dopravu na místo určení a zajistí produktivní práci žáků.

Témata, do kterých materiál patří