ROMEO, JULIE A TMA - koncept maturitního okruhu
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Zařadit autora díla do literárněhistorického kontextu české literatury, pohovořit o literárněhistorickém kontextu
(časové vymezení, znaky literárního období, další představitelé literárního období a jejich díla; kulturně-politický
kontext…):
Tuto důležitou část zkoušky si nastudujte podle studijní příručky, sešitu, učebnice. Otázky v této části mohou být různorodé a budou
směřovat k ověření žákova základního přehledu o literárním vývoji. Pro poznámky k této části využijte volného místa níže.
Kapitoly ve studijní příručce a sešitě: Česká literatura 2. poloviny 20. století / Česká próza 2. poloviny 20. století
KONCEPT MATURITNÍHO OKRUHU K ÚSTNÍ MATURITNÍ ZKOUŠCE Z ČESKÉHO JAZYKA A LITERATURY
Stránka 3 z 3 / Romeo, Julie a tma
1 Citace a novější doporučená literatura ke studiu: Ivana DOROVSKÁ, Maturita 2011, Český jazyk a literatura (základní úroveň), Brno 2011; Iveta HAVLÍČKOVÁ a kol., Odmaturuj z literatury 2, Brno 2004; Milan HOŠEK a
kol., Maturita 2012, Český jazyk a literatura (základní úroveň), Brno 2012; Dana NOVÁKOVÁ a kol., Literární obsahy (nejen) pro maturanty, Praha 2002, s. 249; Marie SOCHROVÁ, Čtenářský deník k Literatuře v kostce,
Havlíčkův Brod 2001, s. 97; Otakar SLANAŘ a kol., Obsahy a rozbory děl (k Literatuře – přehledu SŠ učiva), Třebíč 2007; Libuše ULRICHOVÁ, Obsahy z děl české literatury, Humpolec 2005, s. 136;