Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




ukol 5

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (124.19 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Zprostředkující model a práce s

cílem, jako východisko učitelovy přípravy

Název tematického celku:

Péče o pacienta s bolestí – vnímání a prožívání bolesti, mírnění bolesti a její prevence, kulturní specifika prožívání bolesti

Obecný komplexní cíl tematického celku:

Kognitivní:

Žák uvede klady a zápory jednotlivých škál k měření bolesti u pacienta.

Afektivní:

Žák reguluje své emoce a chování v situacích stresu spojených s prožíváním bolesti u pacienta.

Psychomotorická: Žák precizně zaznamenává hodnoty bolesti u pacienta do zdravotnické dokumentace a dbá na správnost a čitelnost záznamů.

Vypracuj: Specifické cíle KOGNITIVNÍ ROVINA

Vypracuj: Specifické cíle AFEKTIVNÍ ROVINA

Vypracuj: Specifické cíle PSYCHOMOTORICKÁ

ROVINA

Žák

definuje pojem bolest.

Žák vyjmenuje druhy bolesti.

Žák objasní, jakým způsobem může bolest ovlivňovat
pacienta a jeho kvalitu života.

Žák vysvětlí způsoby mírnění

bolesti a její prevence.

Žá

k vyjmenuje metody mírnění a prevence bolesti a

vlastními slovy tyto metody popíše.

Žák

uvede klady a zápory znalosti sestry v tématu

kulturních specifik prožívání bolesti.

Žák použije získané poznatky při nácviku

komunikace

s pacientem prožívajícím bolest.
Žák používá odbornou terminologii při péči o pacienta
s bolestí.

Žák projevuje zájem o problematiku péče o pacient

a

s bolestí.
Žák přijímá význam znalosti tématu bolesti a kulturních
specifik jejího prožívání u jednotlivých národností.

Žák

spolupracuje s ostatními spolužáky při plnění úkolů

zadaných ve skupině.

Žák sdílí a obhajuje své názory ve skupině.

Žák se ochotně účastní nácviku komunikace s

pacientem

prožívajícím bolest

.

Žák

akceptuje zásady správné komunikace s pacientem

prožívajícím bolest.

Žák oceňuje význam znalosti kulturních specifik
prožívání bolesti u pacienta.

Žák

si osvojí a internalizuje hodnotu znalostí kulturních

specifik prožívání

bolesti.

Žák připraví pomůcky

ke komunikaci s pacientem

prožívajícím bolest (škály pro měření bolesti,
dokumentace).
Žák po pozorování napodobí jednotlivé

kroky

komunikace s pacientem prožívajícím bolest.
Žák podle instrukce předvede komunikaci s

pacientem

prožívajícím bolest.

Žák zpřesňuje dovednost ko

munikace s pacientem

prožívajícím bolest.

Žák samostatně a bez

chyb komunikuje s pacientem

prožívajícím bolest

.

Žák

zaznamená

hodnotu

bolesti

získanou

prostřednictví

m komunikace s pacientem prožívajícím

bolest do zdravotnické dokumentace.

Žák uvede klady a zápory jednotlivých škál k

měření

bolesti u pacienta.

Žák reguluje své emoce a chování v

situacích stresu

spojených s

prožíváním bolesti u pacienta.

Žák precizně zaznamenává hodnoty bolesti u pacienta
do zdravotnické dokumentace a dbá na správnost a
čitelnost záznamů.

Témata, do kterých materiál patří