ukol 5
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
Mapa učebního pokroku: Práce s cílem. Pomocí mapy učebního pokroku posuď svoji úroveň práce s cíli.
Ano, umím.
Částečně umím.
Ne, neumím.
Dokážu v cíli určit rovinu a úroveň dle
kontrolovatelných aktivních sloves.
x
Dokážu pracovat nejprve s nižšími cíli a
následně s cíli vyššími.
x
Dokážu cíle plánovat soudržně ve všech
rovinách?
x
Dokážu plánovat cíle, které jsou
přiměřené?
x
Dokážu využít širokou škálu aktivních
sloves pro rovinu kognitivní?
X
Dokážu využít širokou škálu aktivních
sloves pro rovinu afektivní?
X
Dokážu využít širokou škálu aktivních
sloves pro rovinu psychomotorickou?
X
Dokážu stanovit kognitivní výukový cíl
pro rovinu aplikace?
X
Dokážu vyjmenovat široký repertoár
aktivních sloves pro všechny úrovně
Bloomovy taxonomie?
X
Dokážu při tvorbě očekávaných postojů
postupovat posloupně?
X
Dokážu plánovat psychomotorické cíle
posloupně?
X
Dokážu proporčně a v rámci tématu
obsáhnout rovinu kognitivní, afektivní a
psychomotorickou?
x