úkol_CKUR@_18_10_2024_2 5 ukol hotovo
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
•
Žák zná latinské názvy pro důležité části
nervové soustavy (mozek jeho části).
•
Žák demonstruje schopnost používat
základní latinskou terminologii.
•
Žák definuje základní pojmy související s
nervovou soustavou (neuron, CNS, aj..)
•
Žák popisuje hlavní oddíly mozku a jejich
funkce.
Žák pochopí strukturu a funkci nervové soustavy a
identifikuje hlavní části a funkce centrálního
nervového systému.
•
Žák projeví zájem o to, jak mozek funguje
a jak to souvisí s jeho/jejím vlastním
životem.
Žák vyjadřuje porozumění o složitosti a důležitosti
nervové soustavy pro celkové zdraví a chování
člověka
Žák demonstruje schopnost nakreslit základní části
nervové soustavy s detailním popisem jejich funkcí
PS: Pomužou taxonomie- dle blooma např.
Mapa učebního pokroku: Práce s cílem. Pomocí mapy učebního pokroku posuď svoji úroveň práce s cíli.
Ano, umím.
Částečně umím.
Ne, neumím.
Dokážu v cíli určit rovinu a úroveň dle
kontrolovatelných aktivních sloves.
x
Dokážu pracovat nejprve s nižšími cíli a
následně s cíli vyššími.
x
Dokážu cíle plánovat soudržně ve všech
rovinách?
x
Dokážu plánovat cíle, které jsou
přiměřené?
x
Dokážu využít širokou škálu aktivních
sloves pro rovinu kognitivní?
x
Dokážu využít širokou škálu aktivních
sloves pro rovinu afektivní?
x
Dokážu využít širokou škálu aktivních
sloves pro rovinu psychomotorickou?
x
Dokážu stanovit kognitivní výukový cíl
pro rovinu aplikace?
x
Dokážu vyjmenovat široký repertoár
aktivních sloves pro všechny úrovně
Bloomovy taxonomie?
x
Dokážu při tvorbě očekávaných postojů
postupovat posloupně?
x
x
Dokážu plánovat psychomotorické cíle
posloupně?
x
Dokážu proporčně a v rámci tématu
obsáhnout rovinu kognitivní, afektivní a
psychomotorickou?
x