Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




úkol_CKUR@_18_10_2024_2 5 ukol hotovo

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (192.43 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Žák zná latinské názvy pro důležité části

nervové soustavy (mozek jeho části).

Žák demonstruje schopnost používat

základní latinskou terminologii.

Žák definuje základní pojmy související s

nervovou soustavou (neuron, CNS, aj..)

Žák popisuje hlavní oddíly mozku a jejich
funkce.

Žák pochopí strukturu a funkci nervové soustavy a
identifikuje hlavní části a funkce centrálního
nervového systému.

Žák projeví zájem o to, jak mozek funguje

a jak to souvisí s jeho/jejím vlastním

životem.

Žák vyjadřuje porozumění o složitosti a důležitosti
nervové soustavy pro celkové zdraví a chování
člověka

Žák demonstruje schopnost nakreslit základní části
nervové soustavy s detailním popisem jejich funkcí

PS: Pomužou taxonomie- dle blooma např.

Mapa učebního pokroku: Práce s cílem. Pomocí mapy učebního pokroku posuď svoji úroveň práce s cíli.

Ano, umím.

Částečně umím.

Ne, neumím.

Dokážu v cíli určit rovinu a úroveň dle
kontrolovatelných aktivních sloves.

x

Dokážu pracovat nejprve s nižšími cíli a
následně s cíli vyššími.

x

Dokážu cíle plánovat soudržně ve všech
rovinách?

x

Dokážu plánovat cíle, které jsou
přiměřené?

x

Dokážu využít širokou škálu aktivních
sloves pro rovinu kognitivní?

x

Dokážu využít širokou škálu aktivních
sloves pro rovinu afektivní?

x

Dokážu využít širokou škálu aktivních
sloves pro rovinu psychomotorickou?

x

Dokážu stanovit kognitivní výukový cíl
pro rovinu aplikace?

x

Dokážu vyjmenovat široký repertoár
aktivních sloves pro všechny úrovně
Bloomovy taxonomie?

x

Dokážu při tvorbě očekávaných postojů
postupovat posloupně?

x

x

Dokážu plánovat psychomotorické cíle
posloupně?

x

Dokážu proporčně a v rámci tématu
obsáhnout rovinu kognitivní, afektivní a
psychomotorickou?

x

Témata, do kterých materiál patří