Operativně pátrací prostředky - diplomová práce - Jan Chvatík
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
79 Dospěje-li státní zástupce na základě jím takto zjištěných skutečností k závěru, že
má b ý t p o u ž i t a g e n t , p ř e d á v ě c p o l i c e j n í m u o r g á n u s p o k y n e m, a b y n e p r o d l e n ě
p r o j e d n a l s e s t á t n í m z á s t u p c e m v r c h n í h o s t á t n í h o z a s t u p i t e l s t v í p ř í p a d n é p o u ž i t í
33
operativně pátracích prostředků příslušnému policejnímu útvaru policie či
policejní složce pokynem.
Neméně důležitou změnou byla i nová úprava institutu dočasného
odložení trestního stíhání (§ 160 odst. 1 TrŘ), která umožnila státnímu
zástupci využívat tento institut v rámci všech úmyslných trestných činů.
80
Z hlediska postavení policejního orgánu bylo důležitou změnou
zrušení Úřadu vyšetřování jako zvláštního a odděleného vyšetřovacího
orgánu a jeho nahrazení společným orgánem, a sice Službou kriminální
policie a vyšetřování.
Další podrobnosti úpravy operativně pátracích prostředků budou
rozvedeny v rámci kapitol věnovaných jednotlivým pátracím prostředkům.
Nejdříve se však budu zabývat odrazem základních zásad trestního řízení