smarttable_marek
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
Distribuce (jaké distribuční kanály bude podnik používat (prodej vlastními prodejnami, velkoobchod, maloobchod (jejich druhy, počet, umístění, prodejní doba), stálí dodavatelé)
Propagační mix (reklama, nástroje propagace, komunikace, styl, média, podpora prodeje, publicita, Public Relations, přímý marketing, osobní prodej, telemarketing, atd.) Bude v podniku pravidelně zjišťována spokojenost zákazníků s výrobním sortimentem, se zaměstnanci a její vystupování na veřejnosti? (Bude poskytovat podnik doplňující služby k výrobnímu sortimentu?)
Lidé (zaměstnanci) – kdo jsou vaši zaměstnanci (se zaměřením na ty, kteří jsou v kontaktu se zákazníky) – jak jsou školeni, motivovány, atd.
Propagace
Pro zajištění kvalitní propagace a dostání se do podvědomí budoucích zákazníků se firma rozhodla pro vytvoření reklam v mnoha směrech. Jak už placených tak, těch které se dají využít pomocí sociálních sítí. Hlavní propagaci zajištuje vytvořené video, který bylo umístěno na kanál YouTube. („sem bych asi hodil odkaz na toto video“ https://www.youtube.com/watch?v=xvT0MCugb58).
Hlavním sponzorem tohoto videa se stala společnost „Pizza Hut“ se kterou máme momentálně smlouvu na první odběr našeho výrobku. K dnešnímu dni má toto video přes 1,5 milion zhlédnutí.
Toto číslo zhlédnutí bylo zajištěno pomocí sociálních sítí jako je FB, twitter, google plus, kdy docházelo k neplacené reklamě díky samotným uživatelům a potažmo nastávajícím klientům, kteří by měli zájem tento stůl využít.
Aby se zajistila určitá zpětná vazba na náš produkt, bude při odchodu klienta od stolu možnost hodnocení objednaného jídla, personálu a aplikace pomocí hvězdiček. (Kdyžtak by se to dalo nějak zformulovat jinak.. můj češtin není zrovna nejlepší).
Jedním z nápadu by mohlo být že by šlo stůl zapůjčit do restaurací na určitou dobu aby zjistili jaký to má ohlas.
Distribuce
K distribuci „Smart Table“ jsme se rozhodli vstoupit na průmyslový trh. Na tomto trhu vystupují organizace, nakupující výrobky pro vlastní výrobní proces nebo pro zpracovatelské účely.
Druhým trhem, na který jsme se rozhodli vstoupit, je trh zprostředkovatelský. Na tomto trhu vystupují jednotlivci nebo organizace, které nakupují zboží s cílem jeho dalšího prodeje.
Jako třetí jelikož jsme americká firma a nechceme odepřít tuto technologii evropskému trhu, tak jsme se rozhodli vstoupit i na zahraniční trh. Zejména díky společnosti Pizza hut, která má zastoupení v Evropě.
Samotný prodej je zajištěn pomocí E-shopu. Konkrétní zájemci si zde můžou prohlédnout videa, propagační materiál, technické parametry, ceny a vše potřebné k objednávce. Celkový prodej je řízen ze 2 centrálních skladů, které mají naskladněn větší počet výrobků. Jeden je umístěn v USA (místo si vymyslete) a druhý se nachází ve Spojeném království – Londýn.