Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




uzavrene-otazky-ke-zkousce

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (22.92 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

  1. Co nepatří podle ISO 9001 mezi metriky z oblasti „zákazníci“:

  1. tržní podíl

  2. úspěšnost nabídkového řízen

  3. Zmetkovitost

  4. objem reklamací

  1. Kdo nepatří k behaviorálnímu přístupu:

  1. Folletová,

  2. Barnard,

  3. Münsterberg,

  4. Drucker

  1. Co nepatří mezi principy managementu:

  1. rozhodování na základě informací,

  2. budování vzájemně výhodných vztahů,

  3. kontinuální zlepšování,

  4. dlouhodobé plánování

  1. BSC – jaká perspektiva tam nepatří:

  1. Perspektiva výsledků.

  2. Perspektiva Zákaznická.

  3. Perspektiva Interních procesů.

  4. Perspektiva dodavatelů.

  1. Jaké slovo ze SWOT nesouhlasí v překladu

  1. S- strenghts

  2. O- opporunities

  3. W- weaknesses

  4. T – trees

  1. Co nepatří mezi vnitřní ovlivňování ze SWOT analýzy.

  1. Zaměstnanci

  2. Legislativa

  3. Firemní řízení

  4. Struktura organizace

  1. Jakou situaci nemůžeme zařadit do vývojového managementu:

    1. průlom trhu (market breakthrough)

    2. rozvoj trhu (development market)

    3. rozvoj produktu (development product)

    4. rozvoj procesu (development process)

  2. Jako nástroj pro stanovení a optimalizaci strategie společnosti podle Weihricha není:

    1. SO

    2. WO

    3. WT

    4. WS

3. Co nepatří podle ISO 9001 mezi metriky z oblasti „zákazníci: zmetkovitost

4. Co nepatří podle ISO 9001 mezi metriky z oblasti „realizační procesy“:náklady na výcvik

5. Něco o Taylorovi, asi co používal, aby byly organizace výkonnější: časové studie

6. Co nesleduje systém managementu QMS: měření produktů

7. Evropský standard manažerských kompetencí – co tam nepatří: znalosti

8. Co nepatří mezi principy managementu: dlouhodobé plánování (nebo tak něco)

9. Mezi nevýhody Weberova přístupu nepatří: neúčinnost

10. Jaké jsou funkce managementu podle Fayola: plánování, organizování, přikazování, koordinování a kontrola

1. Jaké jsou základní funkce managementu: plánování, organizování, vedení, kontrola

2. Do kterého směru patří Fayol – administrativní přístup

3. Definice jakosti – přesně podle ISO 9001: celkový souhrn znaků produktu nebo služby, které ovlivňují schopnost uspokojovat stanovené a předpokládané potřeby

4. Čím se vyznačuje management IV. generace – určení životního stylu a spokojenost

5. Co nepatří do 14. principů podle Fayola – decentralizace

6. Co nepatří do projektového imperativu – kdo (za kolik, co, kdy)

7. Co není zdrojem firemní kultury – vliv vnějšího prostředí

8. Co nepatří do systému managementu – konkurence

1. Z čeho vycházel Taylor při stanovení normy: Nejlepší výkon.

3. Jaké jsou nejznámější kontingenční proměnné: Rutina, technologie, úkoly, velikost organizace, nejistota prostředí, individuální odlišnosti.

4. BSC – jaká perspektiva tam nepatří: Dodavatelů.

6. Do McKinsey 7S modelu nepatří (bylo to v aj): Satisfaction.

8. Co to znamená vysoká efektivita managementu? Maximální dosahování cílů. Dosahování cílů

1. Současné pšístupy k analýze managementu neptří: 3M (patří: Manažerská veda, Mintzbergovy manažerské role, McKinseyuv rámec “7S”, Systémový prístup, Kontingencní

Témata, do kterých materiál patří