uzavrene-otazky-ke-zkousce
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Co nepatří podle ISO 9001 mezi metriky z oblasti „zákazníci“:
tržní podíl
úspěšnost nabídkového řízen
Zmetkovitost
objem reklamací
Kdo nepatří k behaviorálnímu přístupu:
Folletová,
Barnard,
Münsterberg,
Drucker
Co nepatří mezi principy managementu:
rozhodování na základě informací,
budování vzájemně výhodných vztahů,
kontinuální zlepšování,
dlouhodobé plánování
BSC – jaká perspektiva tam nepatří:
Perspektiva výsledků.
Perspektiva Zákaznická.
Perspektiva Interních procesů.
Perspektiva dodavatelů.
Jaké slovo ze SWOT nesouhlasí v překladu
S- strenghts
O- opporunities
W- weaknesses
T – trees
Co nepatří mezi vnitřní ovlivňování ze SWOT analýzy.
Zaměstnanci
Legislativa
Firemní řízení
Struktura organizace
Jakou situaci nemůžeme zařadit do vývojového managementu:
průlom trhu (market breakthrough)
rozvoj trhu (development market)
rozvoj produktu (development product)
rozvoj procesu (development process)
Jako nástroj pro stanovení a optimalizaci strategie společnosti podle Weihricha není:
SO
WO
WT
WS
3. Co nepatří podle ISO 9001 mezi metriky z oblasti „zákazníci: zmetkovitost
4. Co nepatří podle ISO 9001 mezi metriky z oblasti „realizační procesy“:náklady na výcvik
5. Něco o Taylorovi, asi co používal, aby byly organizace výkonnější: časové studie
6. Co nesleduje systém managementu QMS: měření produktů
7. Evropský standard manažerských kompetencí – co tam nepatří: znalosti
8. Co nepatří mezi principy managementu: dlouhodobé plánování (nebo tak něco)
9. Mezi nevýhody Weberova přístupu nepatří: neúčinnost
10. Jaké jsou funkce managementu podle Fayola: plánování, organizování, přikazování, koordinování a kontrola
1. Jaké jsou základní funkce managementu: plánování, organizování, vedení, kontrola
2. Do kterého směru patří Fayol – administrativní přístup
3. Definice jakosti – přesně podle ISO 9001: celkový souhrn znaků produktu nebo služby, které ovlivňují schopnost uspokojovat stanovené a předpokládané potřeby
4. Čím se vyznačuje management IV. generace – určení životního stylu a spokojenost
5. Co nepatří do 14. principů podle Fayola – decentralizace
6. Co nepatří do projektového imperativu – kdo (za kolik, co, kdy)
7. Co není zdrojem firemní kultury – vliv vnějšího prostředí
8. Co nepatří do systému managementu – konkurence
1. Z čeho vycházel Taylor při stanovení normy: Nejlepší výkon.
3. Jaké jsou nejznámější kontingenční proměnné: Rutina, technologie, úkoly, velikost organizace, nejistota prostředí, individuální odlišnosti.
4. BSC – jaká perspektiva tam nepatří: Dodavatelů.
6. Do McKinsey 7S modelu nepatří (bylo to v aj): Satisfaction.
8. Co to znamená vysoká efektivita managementu? Maximální dosahování cílů. Dosahování cílů
1. Současné pšístupy k analýze managementu neptří: 3M (patří: Manažerská veda, Mintzbergovy manažerské role, McKinseyuv rámec “7S”, Systémový prístup, Kontingencní