Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základy marketingu (KMO / MTGA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KMO / MTGA - Základy marketingu, Fakulta ekonomická, Západočeská univerzita v Plzni (ZČU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení
Marketing-komplet-přednášky Neznámý 22.10.2020 22:37 2
mtga-abcd Tahák 22.10.2020 22:41 1
otázky-elearning Neznámý 22.10.2020 22:42 2

Další informace

Obsah

- Podstata marketingu a jeho role ve společnosti- Trh a cílený marketing- Analýzy trhu- Psychologie chování kupujících na trzích B2B a B2C- Marketingový výzkum- Marketingové plánování- Marketingový mix - produkt- Marketingový mix - cena- Marketingový mix - distribuce- Marketingový mix - propagace- Úvod do marketingu služeb- Marketingové trendyDoplňkové informace pro studenty kombinované formy studia jsou v COURSEWARE.

Získané způsobilosti

Student je schopen:- využívat teoretické základy marketingu a marketingové koncepce řízení podniku,- porovnat marketingové a ostatní podnikatelské koncepce,- pochopit a objasnit úlohu marketingu, marketingového plánování a informačních systémů v podniku, potřebu analýzy marketingového prostředí a faktorů prostředí,- aplikovat marketingový mix, pracovat a prezentovat projekt marketingového plánu

Literatura

Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň, 2005. ISBN 80-86898-48-2 .Kotler, Philip; Keller, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Boučková, Jana. Marketing. Praha, 2003. ISBN 80-7179-577-1 .Kotler. Marketing. ISBN 80-247-0513-3.Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.Pelsmacker, Patrick de; Bergh, Joeri van den; Geuens, Maggie. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Foret, Miroslav; Stávková, Jana. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.

Požadavky

Podmínkou udělení zápočtu je: a) schválená písemná podoba semestrální práce zpracovaná v šabloně dostupné na stránkách předmětu v COURSEWARE dle pokynů vyučujícího (nejpozdější termín prvního odevzdání práce je 13.12.2015 přes univerzitní systém Portál, možná je pouze jedna oprava práce dle připomínek vyučujícího odevzdaná nejpozději 5 pracovních dní před termínem studentem zapsané zkoušky), doba opravy vyučujícím max. do 10 pracovních dní s resp. nařízené dovolené)b) 5 povinných docházek na cvičeníObsah semestrální práce upravuje šablona dostupná na stránkách předmětu v COURSEWARE. Specifikace požadavků pro studenty kombinované formy studia je v COURSEWARE.Zkouška je písemná (test s uzavřenými a otevřenými otázkami).Hodnocení: méně než 69 % nevyhověl/-a70 - 79%: klasifikační stupeň "dobře" 80 - 89%: klasifikační stupeň "velmi dobře" 90 - 100%: klasifikační stupeň "výborně"z celkového počtu 30 bodů

Garant

Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Vyučující

Doc. Ing. Petr Cimler, CSc.Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBAIng. Lenka Králová, Ph.D.Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.Ing. Lenka ČechurováIng. Dita Hommerová, Ph.D., MBAIng. Petr JanečekIng. Lenka Králová, Ph.D.Ing. Michal MičíkIng. Jan Tlučhoř, Ph.D.