Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Úvod do praktické žurnalistiky 14

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (20.28 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

+ externí může být objektivní, vnášet jiné, inovativní pohledy na programy, aktivity, strategie a personální záležitosti

+ může být nákladné, ale organizace ušetří za náklady na neefektivní programy

– velice nákladné

– neloajalita externí PR

– hrozba krize mezi představami autonomními interního a externího PR

PR a MR

Media relations – klíčový segment PR vůbec

Tradiční projevy PR: tiskové konference

tisková prohlášení

tisková zpráva

dobročinné aktivity

charitativní akce

sponzoring veřejně prospěšných záležitostí

Nyní významná role na PR = internet a sociální média

PR jako media relations záleží na čtyřech základních krocích (může být cyklické):

  1. Analýza (sběr dat, analýza dokumentů, zhodnocení situace, konzultace)

  2. Navržení PR strategie (program PR, externí i interní, image, identita, vztahy s médii, pospolitostí, krizový management atp.)

  3. Akce (implementace zvolené strategie včetně případných korekcí)

  4. Evaluace (zhodnocení, zpětná vazba)

PR je do značné míry o komunikaci mezi organizací a veřejností

  • Celý proces PR je někdy redukován na media relations

  • Komunikace je ale jen prostředek, byť významný, PR, nikoliv suma praxí PR

  • Komunikace prostřednictvím médií je jedním z důležitých (nikoliv jediných) aspektů PR

Časopis Forbes 2013 – top 7 trendů online marketingu (pro rok 2014)
  1. Různý obsah prostřednictvím více kanálů (sociální média, články na obchodních webech, e-newsletter, případové studie, videa, články na webech)

  2. Social media marketing a diverzita (k FB a Twitteru např. IG, Tumblr aj.)

  3. Obsah zaměřený „image.centric“ = lehce stravitelný (Dle Trendreports 65 – 85 % lidí si sami sebe označují za vizuální čtenáře)

  4. Obsah: méně znamená více (jednoduché vzkazy)

  5. Přátelský obsah (technicky i obsahově)

  6. „Retargeting“ – princip efektivity – uživatelé navštíví stránku a zobrazuje se jim i potom v prohlížeči

  7. Sociální média a SEO (3 pilíře = odkaz, odkazy, sociální média)

Témata, do kterých materiál patří