2. Záznam z hospitace - Šelmy
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.
rozvíjí nepřipravené zbývá mu čas přizpůsobuje situaci pomůcky bez přípravy
s ČJ, Z, VkZ, OV učitel ho překračuje improvizuje metoda (improvizuje)
zjišťovací učitel nezvládá neřídí se jím organizace (forma)
aplikační tradiční
netradiční
tvořivá
netvořivá
19. SLOVNÍ ZHODNOCENÍ
– fáze diagnózy se částečně ke konci chvilkami prolínala s počáteční fází expozice, jinak jednotlivé fáze výuky na sebe poměrně plynule navazovaly
– použité metody a formy byly přiměřené, z metod v expozici převažovaly především monologické, čas byl příznivě naplněn
– aktivita žáků se objevila poměrně zřídka, avšak místy byla zřetelná a efektivní
– výukové cíle byly poměrně přijatelně naplněny
– inspirovalo mě upřednostnění věnovat se šelmám v našem okolí namísto šelem obecněji ve světě, poznatky byly velice dobře propojeny mnohými mezioborovými vazbami
– ačkoliv našli se žáci, u kterých bylo možné jasně poznat, že je téma opravdu poutá, někteří i místy vnesli vhodnou poznámku k tématu, avšak část žáků přijímala poznatky spíše pasivně