Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




430115-Sikora_Daniel-Daniel_Sikora_Ukol_3_-_CILE

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (476.73 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

vyjádří, co ho nejvíce zaujalo, případně o čem by se rád dozvěděl více. 

5.  Žák  podle  jednoduchých  schémat  uvedených  na  tabuli  ve  vyučovací  hodině  provede 

jednoduché nákresy s popisy vrásy a vzniku a šíření zemětřesení. 

Nyní zde shrnuji, jak se mi tyto uvedené cíle podařilo naplnit. 

Naplnění  těchto  cílů  považuji  osobně  za  velmi  zdařilé,  avšak  samozřejmě  s mírnými 

nedostatky, byť pro mě v podstatě zcela zanedbatelnými. Prvního cíle dosáhla drtivá většina 

žáků, někteří s drobnými odchylkami. Druhý cíl byl vždy dosažen alespoň částečně, záleželo 

zejména na míře mého zdůraznění jednotlivých úseků žákům. Dosažení třetího bylo snad až 

nad  mé  očekávání  úspěšné.  Dosáhnutí  čtvrtého  cíle  nečinilo  nijak  zásadně  potíž  nikomu  a 

naplnění bylo velmi zdařilé. Pátý cíl byl také zcela naplněn, byť u někoho s potřebou mírného 

napomenutí. 

Následně  se zde  ještě pokouším o  jakousi  interpretaci konkrétních důkazů učení  žáků 

související s danou vyučovací hodinou a výše formulovanými výchovně vzdělávacími cíli. 

Za hlavní důkaz toho, že si každý žák z dané vyučovací hodiny něco odnesl, považuji 

výsledky  mnou  utvořeného  testu  na  dané  téma,  který  žáci  psali  v následující  vyučovací 

hodině. Tento test včetně hodnotící  stupnice  i  s řešením  uvádím  v příloze uvedené  na konci 

tohoto  úkolu.  Uvádět  vypracované  testy  konkrétních  žáků  však  bohužel  nemohu.  Mohu  jen 

uvést,  že  test  dopadl  podle  mého  názoru  velmi  dobře,  neboť  žádný  žák  nebyl  hodnocen 

Témata, do kterých materiál patří