430115-Sikora_Daniel-Daniel_Sikora_Ukol_3_-_CILE
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
vyjádří, co ho nejvíce zaujalo, případně o čem by se rád dozvěděl více.
5. Žák podle jednoduchých schémat uvedených na tabuli ve vyučovací hodině provede
jednoduché nákresy s popisy vrásy a vzniku a šíření zemětřesení.
Nyní zde shrnuji, jak se mi tyto uvedené cíle podařilo naplnit.
Naplnění těchto cílů považuji osobně za velmi zdařilé, avšak samozřejmě s mírnými
nedostatky, byť pro mě v podstatě zcela zanedbatelnými. Prvního cíle dosáhla drtivá většina
žáků, někteří s drobnými odchylkami. Druhý cíl byl vždy dosažen alespoň částečně, záleželo
zejména na míře mého zdůraznění jednotlivých úseků žákům. Dosažení třetího bylo snad až
nad mé očekávání úspěšné. Dosáhnutí čtvrtého cíle nečinilo nijak zásadně potíž nikomu a
naplnění bylo velmi zdařilé. Pátý cíl byl také zcela naplněn, byť u někoho s potřebou mírného
napomenutí.
Následně se zde ještě pokouším o jakousi interpretaci konkrétních důkazů učení žáků
související s danou vyučovací hodinou a výše formulovanými výchovně vzdělávacími cíli.
Za hlavní důkaz toho, že si každý žák z dané vyučovací hodiny něco odnesl, považuji
výsledky mnou utvořeného testu na dané téma, který žáci psali v následující vyučovací
hodině. Tento test včetně hodnotící stupnice i s řešením uvádím v příloze uvedené na konci
tohoto úkolu. Uvádět vypracované testy konkrétních žáků však bohužel nemohu. Mohu jen
uvést, že test dopadl podle mého názoru velmi dobře, neboť žádný žák nebyl hodnocen