Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




430115-Sikora_Daniel-Daniel_Sikora_Ukol_3_-_CILE

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (476.73 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

známkou 5, pouze dva žáci byli hodnoceni známkou 4, jedenáct žáků známkou 3, šest žáků 

známkou 2 a dokonce byla i jedna známka 1. 

Jako  další  důkaz  toho,  že  byly  v dané  hodině  naplněny  výchovně  vzdělávací  cíle, 

považuji  také  samotný  výstup  žáků,  při  němž  demonstrovali  některý  z uvedených  principů 

jednotlivých  vnitřních  geologických  dějů.  Například  znázornění  vrásy  pomocí  ohnutého 

papíru, výlevu magmatu pomocí láhve s limonádou s protřepáním a následným odvíčkováním 

láhve a šíření zemětřesných vln pomocí hodu mince do vody napuštěné v umyvadle. 

Za další důkaz bych také považoval vyjádření se žáků o tom, které vnitřní geologické procesy 

se  jim  líbí  nejvíce a proč. Nejčastějšími odpověďmi  byla sopečná činnost, neboť  jsou na  ni 

nejzajímavější sopečné výbuchy s dalšími doprovodnými projevy. 

Za  důkaz  bych  rovněž  také  považoval  zhotovené  nákresy  s popisy  vrásy  a  vzniku  a  šíření 

zemětřesení provedené žáky v sešitu každého z nich, případně na samostatném papíru. 

V poslední  řadě  se  zde  ještě  zmiňuji  o  některé  z reakcí  žáků,  jež  rovněž  považuji  za 

konkrétní důkazy naplnění výše formulovaných cílů. 

Z celkové  atmosféry  a  práce  žáků  v hodině  bych  usoudil,  že  žáci  byli  daným  tématem 

poměrně  zaujati.  Na  konci  hodiny  jsem  vznesl  výzvu,  aby  se  přihlásili  ti,  které tato  hodina 

vůbec nebavila, a tudíž nic z ní nemají. Ruku nezvedl nikdo, což jsem považoval, že se každý 

Témata, do kterých materiál patří