430115-Sikora_Daniel-Daniel_Sikora_Ukol_3_-_CILE
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
známkou 5, pouze dva žáci byli hodnoceni známkou 4, jedenáct žáků známkou 3, šest žáků
známkou 2 a dokonce byla i jedna známka 1.
Jako další důkaz toho, že byly v dané hodině naplněny výchovně vzdělávací cíle,
považuji také samotný výstup žáků, při němž demonstrovali některý z uvedených principů
jednotlivých vnitřních geologických dějů. Například znázornění vrásy pomocí ohnutého
papíru, výlevu magmatu pomocí láhve s limonádou s protřepáním a následným odvíčkováním
láhve a šíření zemětřesných vln pomocí hodu mince do vody napuštěné v umyvadle.
Za další důkaz bych také považoval vyjádření se žáků o tom, které vnitřní geologické procesy
se jim líbí nejvíce a proč. Nejčastějšími odpověďmi byla sopečná činnost, neboť jsou na ni
nejzajímavější sopečné výbuchy s dalšími doprovodnými projevy.
Za důkaz bych rovněž také považoval zhotovené nákresy s popisy vrásy a vzniku a šíření
zemětřesení provedené žáky v sešitu každého z nich, případně na samostatném papíru.
V poslední řadě se zde ještě zmiňuji o některé z reakcí žáků, jež rovněž považuji za
konkrétní důkazy naplnění výše formulovaných cílů.
Z celkové atmosféry a práce žáků v hodině bych usoudil, že žáci byli daným tématem
poměrně zaujati. Na konci hodiny jsem vznesl výzvu, aby se přihlásili ti, které tato hodina
vůbec nebavila, a tudíž nic z ní nemají. Ruku nezvedl nikdo, což jsem považoval, že se každý