10.Zdr.pr
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
Zásada soustavnosti a přiměřenosti– učivo logicky navazuje na předchozí, žákům se propojují poznatky
Zásada komplexního rozvoje žákovy osobnosti – pečlivá příprava na VH, definování cílů ve všech třech rovinách
Zásada vědeckosti – učitel předkládá nejnovější informace, které jsou ověřené a platné
Zásada individuálního přístupu – individuální přístup k jednotlivým žákům dle jejich potřeb
Zásada spojení teorie s praxí – domluvita mezi učiteli praktické a teoretické výuky, nozokomiální nemoci v nemocnici v praxi, propojení teoretických poznatků
Zásada posloupnosti – od obecné definice vzdušných nákaz, příčin, příznaků k jednotlivým chorobám, např. chřipce
Zásada cílevědomosti – práce s cíli, vhodná motivace žáků v každé VH
Zásada vytrvalosti – učební úlohy, aktivizační metody k opakování učiva
Zásada zpětné vazby – formativní hodnocení žáků
Didaktické zpracování tématu
Videa, práce s textem, exkurze, aktivizační metody ve výuce, prezentace, pracovní list, křížovka