Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




testove-otazky-k-predmetu-kpg-mev (1)

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (1 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

1.Test nezávislosti chí-kvadrát -odmítáme nul.hyp. na hladině významnosti 0,01

2.Charakteristik KVANTI VÝZKUMU nepatří! -Více realit, jedinečnost

3.vztah mezi HMOTNOSTÍ ŽÁKA a jeho pořadím v běhu na 400m, jaká metoda: -pomocí SPEARMENOVA KOEF.KOR

4.SPRÁVNÉ TVRZENÍ-v intervalu od plus 2 sigma do -2 sigma…95% A – v intervalu od plus sigma do -sigma… 68%

5.Autorem:THORNDIKE

6. Charakter. KVALI vyzkumu NEPATří: - číslo a vysvětlení jevu

7.Závislost je znázorněná body v grafu-Statistická nezávislost

8.-TABULKA: Ve sloupcích matice….příslušným faktorem A – faktorové náboje…..a neinterpretují se

9. TABULKA distribuční funkce: - 84,13%

10.V pedagogickém výzkumu…českého jazyka: - INDIKÁTORU

11.Nesprávné znění hypotézy: -používání názorných…motivuje, A – ředitel školy vyváří její image

12. Pomocí t-testu….. Jaký závěr…ve skupině A a B můžeme učinit?

-mezi průměrnými….. A a B, …NENí statisticky v. rozdíl 1%

-…………..A a B….. JE 5%

13. Určete, jaká závislost je znázorněna…..

-Lineární statist. nepřímá

14. Jaké závěry můžeme…krabicového grafu: - Průměrná hodnota ve skupině A je VĚTŠÍ než skupině B, rozptyl ve skupině A JE MENŠÍ než ve skupině B

  1. Vyberte jednu nebo více možností

Auto ze shluku 3 jsou nejlevnější (proměnná PRICE)

Auta ze shluku 1 mají největší dojezd (proměnná MILEAGE)

Auta ze shluku 2 mají největší zrychlení (proměnná ACELERATION)

  1. Nazákladěvypočítanéhodnotytestovéhokritériatakritickéhodnoty(nahladiněvýznamnosti0,01 formulujte závěr)

= nemůžeme odmítnout nulovou hypotézu na hladině významnosti 0,01

  1. Mezi základní fáze vědeckého výzkumu NEPATŘÍ!

  • Charakteristika výzkumného vzorku

  • Výpočet reliability výzkumného nástroje

  1. Skupině žáků byl zadán didaktický test z informatiky, ve kterém bylo možno získat od 0 do25 bodů. Ve skupině bylo 15 chlapců a 15 dívek.

=U-test,T-test

  1. Pro didaktický test s malým počtem úloh (např.10) platí:

  • Reliabilitu určuje např.pomocí Kuderova-Richardsonová vzorce

  • Je třeba dosáhnout reliability aspoň 0,60

  • Reliabilitu určujme např.pomocí metody půlení testu

15. Na základě vypočítané hodnoty…. Formulujte závěr

-nemůžeme odmítnout nulovou….vyznamnosti 0,01

  1. Vyberte pravdivé tvrzení o citlivosti úloh v didaktickém testu.

  • Vysoká citlivost má úlohu….

  • Nejjednodušším ukazatelem citlivosti je koeficient ULI

  • Citlivost se vyjadřuje koeficientem, která má rozsah od -1 do +1

  1. Pozitivní sociometrický status (status volby) patří mezi:

=individuální sociometrické indexy

  1. Označte správné tvrzení.Můžete označit i vice odpovědi.

  • Konstruktovou validitu můžeme určit např. pomocí faktorové analýzy

  • Spolehlivost a přesnost měřeni můžeme vypočítat

  1. Ve výzkumu týkající se obezity žáka je určování hmotnost žáka

=poměrová

Témata, do kterých materiál patří