Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




P03 Studie proveditelnosti

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (535.49 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

Finanční a ekonomická analýza (Financial and Economic Analysis)

Závěrečné hodnocení projektu

Přehled výsledků podle jednotlivých 
kapitol (Executive summary)

Stručný souhrn celé studie proveditelnosti pro základní  seznámení se 
s problematikou a výsledky řešeného projektu.
Jaký je název, smysl a zaměření projektu?
Jaké výstupy (výrobky nebo služby) budou projektem poskytovány?
Jaká je kapacita projektu, kde bude projekt umístěn a provozován?
Jaká jsou významná specifika projektu?
Výstupy projektu 
(celkové náklady projektu, hodnoty ukazatelů ekonomické efektivnosti) 

5

Současný stav a chronologický vývoj 
projektu 
(Project background  and history)

identifikační údaje zadavatele studie proveditelnosti; 

identifikační údaje zpracovatele studie proveditelnosti; 

analýza a hodnocení výchozí situace projektu (popis technické, technicko-
organizační, personální a jiné situace);

analýza prostředí projektu (rámcové podmínky, dopad na infrastrukturu, na
jiné subjekty);

stanovení strategického cíle projektu.

Analýza trhu a kapacita závodu 
(Market and plant capacity)

V rámci marketingové strategie je třeba vymezit následující pojmy:

Poslání projektu – jedná se o představení základních činností a funkcí ve vztahu k trhu resp. 

potenciálním uživatelům projektu. 

Hlavní strategický cíl projektu – stav, kterého má být dosaženo  prostřednictvím realizace 

projektu.

Zvolené strategie – zvolená schémata pro postup, jakým mají být hlavní cíle dosaženy.

Marketingový mix jako systematické vymezení významných marketingových problémů pomocí 4 P: 

Produkt (výsledný výrobek nebo služba); 

Price (cena a cenová politika); 

Promotion (propagace – komunikační  mix); 

Place – jedná se o popis distribučních cest. 

SLEPT analýza = prostředek pro analýzu změn okolí

Témata, do kterých materiál patří