P03 Studie proveditelnosti
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
―
Finanční a ekonomická analýza (Financial and Economic Analysis)
―
Závěrečné hodnocení projektu
Přehled výsledků podle jednotlivých
kapitol (Executive summary)
Stručný souhrn celé studie proveditelnosti pro základní seznámení se
s problematikou a výsledky řešeného projektu.
Jaký je název, smysl a zaměření projektu?
Jaké výstupy (výrobky nebo služby) budou projektem poskytovány?
Jaká je kapacita projektu, kde bude projekt umístěn a provozován?
Jaká jsou významná specifika projektu?
Výstupy projektu
(celkové náklady projektu, hodnoty ukazatelů ekonomické efektivnosti)
5
Současný stav a chronologický vývoj
projektu
(Project background and history)
―
identifikační údaje zadavatele studie proveditelnosti;
―
identifikační údaje zpracovatele studie proveditelnosti;
―
analýza a hodnocení výchozí situace projektu (popis technické, technicko-
organizační, personální a jiné situace);
―
analýza prostředí projektu (rámcové podmínky, dopad na infrastrukturu, na
jiné subjekty);
―
stanovení strategického cíle projektu.
Analýza trhu a kapacita závodu
(Market and plant capacity)
V rámci marketingové strategie je třeba vymezit následující pojmy:
―
Poslání projektu – jedná se o představení základních činností a funkcí ve vztahu k trhu resp.
potenciálním uživatelům projektu.
―
Hlavní strategický cíl projektu – stav, kterého má být dosaženo prostřednictvím realizace
projektu.
―
Zvolené strategie – zvolená schémata pro postup, jakým mají být hlavní cíle dosaženy.
Marketingový mix jako systematické vymezení významných marketingových problémů pomocí 4 P:
―
Produkt (výsledný výrobek nebo služba);
―
Price (cena a cenová politika);
―
Promotion (propagace – komunikační mix);
―
Place – jedná se o popis distribučních cest.
SLEPT analýza = prostředek pro analýzu změn okolí