Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




8. Bankovni system

DOC
Stáhnout kompletní materiál zdarma (27.5 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOC.

4. podpora prodeje - patří sem:- reklama – placená forma masové propagace banky a bankovních produktů - zkvalitňování osobního prodeje - veřejná publicita – práce s veřejností s cílem získat veřejnou důvěru - reklama – je velmi nákladná, musí se posoudit její účinností - zakázaná je reklama zavádějící - nejlepší reklamou je kvalita samotných služeb banky - je: a) skrytá – v rámci mediální aktivityb) komperativní – porovnávají produkty s konkurenčními5. bankovní pracovník- musí dobře znát všechny služby, které jeho banka nabízí a musí vědět, jak tyto služby mohou vyřešit zákazníkům problém - musí mít dobré komunikační schopnosti a dovednosti - povinností bankovního pracovníka je uplatnit zdvořilý, korektní a nestranný přístup ke všem klientům, důvěrně se chovat při jednání a zachování mlčenlivosti

Elektronické bankovnictví- banky je začaly nabízet na konci 20. století, důležitý předpoklad je internet a mobilní telefon - druhy: Homebanking- provádění plateb z domácího počítače, klient může zadávat příkazy, platbyTelefonní bankovnictví- využívají ho drobní klienti - banky je nabízí ve 2 podobách:a) telefonní bankéř – komunikace s živým pracovníkemb) hlasový informační systém – provádění 24 hod. denně, zabezpečený identifikací klienta

Internetové bankovnictví

- umožňují komunikaci klienta s bankou prostřednictvím počítače připojeného na internet - po zadání přístupových kódů se přihlásí a může obsluhovat svůj účet - umožňuje zadávání příkazů, založení termínovaného vkladu, informace o stavech na účtech... - musí být zajištěna ochrana přenosu dat

Uspořádání, vzhled a prostor banky- dobře viditelné označení jednotlivých kanceláří a přepážek - úřední hodiny banky by měly být přizpůsobeny potřebám zákazníků - banka musí mít odpovídající rozsah a kvalitu služeb

Témata, do kterých materiál patří