Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Jakost v podniku (FP-KjpP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu FP-KjpP - Jakost v podniku, Fakulta podnikatelská, Vysoké učení technické v Brně (VUT).

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení
Jakost v podniku - Zápisky Zápisky z hodin 30.05.2018 21:26 34
Jakost v podniku - Zápisky z hodin Zápisky z hodin 30.05.2018 21:26 19
Jakost v podniku - Zpráva z exkurze - Šmeral Brno s.r.o. Seminárky, referáty 30.05.2018 21:26 6

Další informace

Cíl

Hlavním cílem předmětu je, aby si studenti osvojili teoretické základy a metodické postupy potřebné pro řízení jakosti podniku. K tomu je nutné zvládnout moderní postupy a metody řízení jakosti nutné pro TOP management firmy.

Osnova

Základní tématická náplň přednášek je následující:- Pojem jakosti a jeho vývoj, - Národní politika podpory jakosti- Smyčka jakosti.- Základní metody řízení jakosti (FMEA, QFD, Cyklus P – D – C – A, Deník kvality, Analýza spolehlivosti). - Úloha lidského činitele v jakosti- Spokojenost zákazníků- Systémy řízení jakosti (ISO 9000, TQM, ISO 14 000, EFQM) - Ekonomika jakosti- Strategie jakosti podniku- CertifikaceObsahem cvičení je procvičování přednášených témat a zpracování případových studií (individuálně i skupinově).

Literatura

FREHR, H.U. Total Quality Management. Brno: Unis publishing, 1995. 258 s. ISBN 3-446-17135-5. (EN)BARTES, F. Jakost v podniku. Brno: Akademické nakladatelství CERM, s.r.o. Brno, 2007. 90 s. ISBN 978-80-214 3362-5. (CS)NENADÁL, J. Měření v systémech managementu jakosti. 2. doplněné vydání, Praha: Management Press 2004. 335 s. ISBN 80-7261-110-0. (CS)VEBER, J. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele. Praha: Grada Publishing, 2002. 164 s. ISBN 80-247-0194-4. (CS)

Požadavky

Základy organizace a manažerských funkcí podniku, pochopení důležitosti zákazníka v tržním hospodářství.

Garant

doc. Ing. František Bartes, CSc.

Vyučující

doc. Ing. František Bartes, CSc.Ing. Jaroslav Rompotl