430115-Sikora_Daniel-Daniel_Sikora_Portfoliovy_ukol_-_Ucitelovo_pojeti_vyuky
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
stránky osobnosti.
• Nevadí mi, když žák např. stále potřebuje slyšet něčí názor na jeho kvality osobnosti.
• Při hodnocení žáků se snažím kromě bodového hodnocení a hodnocení známkami
využívat také slovní komentáře.
• Svůj metodický rejstřík rozšiřuji tím, že se snažím čím dál méně soustředit na odborný
obsah a více na rozvoj žákovy osobnosti.
• O alternativních metodách a formách si myslím, že jsou mnohdy hodně užitečné, je
však potřeba je vždy umět přizpůsobit konkrétním situacím.
• Z pomůcek využívám nejčastěji počítač, promítačku, promítací plátno, ale i tabuli s fixy
nebo křídou, zatím zřídka jakési jiné didaktické materiály a prostředky či přírodniny
demonstrující konkrétní výukový obsah.
• Využíváním pomůcek sleduji efektivitu podání učiva.
• O využívání médií ve výuce si myslím, že je potřebné doplňovat je jakýmsi komentářem
nebo jinými materiálními prostředky.
• Škola se má starat především o to, aby byli žáci rozvíjeni nejen po stránce vzdělávací,
ale především po stránce výchovné a to zejména v oblasti etické, sebepoznávací a sebeřídící.
• Rád bych pracoval s kolegy, kteří jsou otevřeni více různým možnostem při spolupráci,
jsou především také tolerantní a hledají společné cesty.
• Úkolem ředitelů my mělo být především mimo jiné koordinovat práci nejen jednotlivých
učitelů, ale také společné cesty učitelského sboru jako celku, a tím také přispívat k zajišťování
pozitivního klimatu školy i navenek.
• Je mnoho rodičů, kteří si myslí, že by domácích úkolů a učení do školy mělo být