Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




(3) 5. a 6. Příprava na hodinu - Ptáci - vnitřní stavba těla

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (30.54 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

- potřebné informace vyhledávají v učebnici samostatně

- postupně sdělují svá řešení úloh 2 a 3 z prac. sešitu, u úlohy 3 svá řešení také zdůvodňují nebo opravují, odůvodnění nesprávného řešení a jeho oprava případně i jinými žáky

• odpovídají na položené otázky z paměti nebo s pomocí svých učebních materiálů z hodiny

• rozhovor opakovací

• vysvětlování, práce s učebnicí, s prac. sešitem, popis, rozhovor vyvozovací, grafické činnosti, diskuse

• rozhovor upevňovací

• – | | –

• hromadná

- frontální

- samost. práce

- frontální

• hromadná
– frontální

5 min

25 min

5 min

• sešity žáků, případně učebnice

• učebnice, pracovní sešity, psací potřeby, tabule s křídou

• učební materiály žáků

Závěr

5 min

• celkové zhodnocení aktivity žáků

• informování o tématu další hodiny
(chování ptáků)

• rozloučení se s žáky

• poslouchají

• – | | –

• loučí se, balí se

• popis

• výklad

• – | | –

2,5 min

2 min

0,5 min


Přílohy:
vyplněná cvičení z pracovního sešitu, doplněná o poznámky

Vlastní závěrečné zhodnocení:

7. B – čas přebýval asi tak o 5 minut a tak jsme si s žáky trochu popovídali i o osobních záležitostech

– v této třídě byli žáci velice aktivní, připadalo mi to téměř, jakoby se přede mnou předháněli, vyloženě pasivního jsem nezaznamenal žádného žáka

– cíle byly naplněny s časovým bonusem, žáci měli splněné zadané úlohy poměrně rychle a bez větších obtíží

– na začátek příští hodiny jsem zařadil navíc motivační fázi namísto opakování

– měl jsem z tého hodiny velmi příjemné pocity; nejen z toho, že se v hodině stihlo to, co bylo plánováno, ale možná pro mě především, protože jsem měl příležitost se s žáky i lépe seznámit

7. A – čas zde na rozdíl oproti předchozí třídy vyšel jen tak akorát

– většina žáků byla poměrně aktivních a pracujících přijatelným tempem, je zde však jeden žák s poruchou autistického spektra s asistentkou, kdy je vždy potřeba snažit se přizpůsobovat tempo výuky jemu, tento žák zde má také sourozence, který však asistentku nemá, připadá mi však ještě pomalejší

– cíle byly naplněny vzhledem k podmínkám dobře, většině žáků nečinily zadané úlohy větší problém, jen bylo potřeba více dbát na ty dva nejpomalejší žáky, aby si i oni z hodiny něco odnesli

– i zde taktéž jsem na příště zařadil motivační fázi navíc namísto opakování

– práce v této třídě nebyla vůbec špatná, vlastně jsem rád za příležitost získat zkušenost a poznat v praxi, jak se pracuje se třídou, v níž je žák se specifickými vzdělávacími potřebami; jinak si myslím, že většina žáků této třídy mě vzala tak trochu i za kamaráda, neboť z této třídy se již s jedním klukem znám; zde jsem si však sám uvědomil, aby zde třeba nebyla výrazněji ohrožena má autorita, aby bylo možné s žáky pracovat tak, jak je potřeba a aby si třeba příště nemysleli, že si mohou ke mně moc dovolovat nějaké srandičky, které by mohly být přes čáru, byť ve výsledku vyloženě negativní pocity v této třídě rozhodně nemám

Témata, do kterých materiál patří