Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




(6) 10. a 11. Příprava na hodinu - Houby - zástupci hub s plodnicí

DOCX
Stáhnout kompletní materiál zdarma (3.88 MB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.

– stále platí, že bych měl dbát zvýšené pozornosti u nezbedných žáků, byť jsem nabyl té zkušenosti, že zajímavější téma vyučovací hodiny rozhodně může mít značný vliv třeba právě i na kázeň, stále bych se však měl snažit věnovat alespoň přibližně rovnocennou pozornost všem žákům

– z této hodiny si odnáším nejlepší pocit, co jsem si doposud v této třídě odnesl; podařilo se mi zaznamenat vyšší aktivitu dokonce i u žáků, od kterých jsem dříve snad ani žádnou aktivitu nezaznamenal anebo spíše nepatrnou, byla zde i o něco příznivější atmosféra

6. B – naplnění času v průběhu všech fází hodiny bylo příznivé

– snad celá třída žáků projevila o dané téma poněkud velký zájem, samozřejmě někteří opět až tak vysoký, že museli za každou cenu mnohé své postřehy okamžitě dávat všem nahlas najevo; při samostatné práci nebyly zaznamenány žádné větší obtíže, mnoho žáků dokázalo pracovat zcela samostatně a velmi rychle, někteří jen více či méně uvítali mou výpomoc

– cíle byly podle mě naplněny s naprostým přehledem, mnohé znalosti a dovednosti žáci již měli i z života, dozvěděl jsem se několik zajímavých postřehů i já od nich, o přehledném naplnění cílů hodiny mě přesvědčili především ve fázi aplikace

– měl bych stále myslet především na to, abych věnoval svou pozornost všem žákům co možná nejvíce rovnoměrně, tedy především i před sílu výraznějších projevů některých žáků si všímat i žáky méně výraznějších

  • práce v této hodině mě naplnila téměř samými pozitivními pocity; i zde se mi podařilo poznamenat aktivitu také u žáků, kteří se v předešlých hodinách tolik neprojevovali; stále však platí, že bych rozhodně více ocenil, kdyby se především jeden opravdu velmi výrazně projevující se žák, byť opravdu jinak šikovný, mohl projevovat poněkud méně výrazně a možná i ukázněněji, alespoň by mi nemusel stále tolik skákat do řeči, ale jeho aktivity si velice cením

JEDOVATÉ

muchomůrka červená

muchomůrka zelená

hřib satan závojenka olovová

NEJEDLÉ

hřib žlučník (hořčák)

JEDLÉ

hřib smrkový (pravák) suchohřib hnědý (půlhříbek)

kozák

křemenáč

klouzek

holubinka

pečárka (žampion)

bedla vysoká

muchomůrka růžovka

hřib žlutomasý (babka)

liška obecná

hlíva ústřičná choroš

václavka

pýchavka

Témata, do kterých materiál patří