Denikovy_zaznam_3-1
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
těm, kterým nejde ani angličtina, ani matematika; normálně jsem ty děti trochu až v duchu
zalitoval.
Co se týče sebehodnocení mě samotného a vedení výuky, je u mě hlavně značný
kontrast skutečnosti, jak mi jde učit matematiku a jak přírodopis. Učit matematiku jsem už
dost zvyklý, přijde mi na přípravu, mnohdy i řízení, snazší než přírodopis, že v přírodopise je
spousta poznatků, ale je na to velice málo hodin a na přípravu mi zabere nesrovnatelně více
času než matematika a ještě v něm i více tápu, i když najdou se někdy i výjimky.
Hodně se celkově snažím při výuce soustředit se, vnímat a reagovat na více věcí zároveň,
snažím se identifikovat své chyby, například si musím především dávat pozor, abych vše říkal
jasně a všem žákům, více vnímal žáky vzhledem k jejich vývojovým specifikům,
schopnostem a individuálním odlišnostem. Někdy se stane, že použiju ne úplně nejvhodnější
metodu, techniku, někdy je ale metoda vhodná, nápady dobré, jen se zadrhnu u maličkostí a
někdy opravdu zapomínám vnímat i ty důležitější situace, i v chování nebo organizační, u
některých žáků a pak si uvědomuji, že kdyby se mi to mělo stávat stále, i kdybych už byl
hotový učitel, mohly by z toho vzniknout možná i maléry; takže někdy si prostě říkám, že je
potřeba si na určité věci dávat větší pozor, ale zase věřím, že postupně mi vše, nebo téměř vše