14. Pedagogická diagnostika žáka a školní třídy
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu DOCX.
dotazník
uzavřené otázky (ano/ne)
konkrétní nabídka odpovědí (např. a-e)
otevřené otázky, kdy dotazovaný sám vypíše, co si myslí, jak pracuje atd.
ústní zkoušení
otázky
různé hloubky
různého zaměření – definice pojmů, vyjádření vztahů
otevřené, uzavřené
v podobě problémových úloh
odpovědi
volné – žák odpovídá na širokou otázku vcelku
plánovitě řízené – zkouška sleduje zvládnutí struktury učiva
kombinované
plánování ústní zkoušky
formulovat cíl zkoušky
stanovit si scénář otázek
sledovat správnost, přesnost
maximálně 10 minut
písemné zkoušení
časově nenáročné - pětiminutovky
časově náročnější - 15 – 30 minut
Spolupráce
Vyhláška č. 197/2016 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních
s rodiči
se školským poradenským zařízením
pedagogickou-psychologická poradna
speciálně pedagogické centrum
se školním poradenským zařízením
výchovný poradce
školní metodik prevence
školní psycholog
školní speciální pedagog