Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




430115-Sikora_Daniel-Daniel_Sikora__UCO_430115__Virtualni_hospitace_-_Rozbor_vyucovaci_hodiny

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (99.06 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

obsažen jak typ frontální výuky, tak i typ samostatné práce, byly využity metody různého typu, a to 

jak slovní, tak i názorně  demonstrační. V rámci slovních  metod to byl z monologických slovních 

metod  výklad  a  vysvětlování  a  z dialogických  slovních  metod  to  byl  rozhovor,  dále  práce 

s videoukázkou  a  textem.  V rámci  názorně  demonstračních  metod  to  bylo  pozorování  a  projekce 

dynamická.  

Učitel se prostřednictvím metod snaží žáky aktivizovat, aby nejen celou hodinu poslouchali to, co 

sám říká, ale také aby sledovali a poslouchali videoukázku a na jejím základě si dělali poznámky 

do svého pracovního listu, který byl jím strukturován. Kromě smyslové aktivity se učitel také snaží 

vyvolat  u  žáků  nejen  kognitivní,  ale  i  emoční  aktivitu.  Učitel  ke  všemu  významně  dopomáhá 

otázkami formulovanými za jistých účelů. 

4. K činnostem žáků bych v podstatě konstatoval obdobně to, co již bylo zmíněno v úkolu výše, a to, 

že  byli  do  práce  zapojováni  nejen  tím,  že  poslouchali,  co  říká  vyučující,  ale  především  tím,  že 

sledovali  videoukázku  a  na  jejím  základě  si  dělali  poznámky  do  pracovního  listu,  tedy 

audiovizuálně  i  manuálně.  Do  práce  se  však  pak  také  někteří  zapojovali  především  vyjádřením 

svých  názorů  a  pocitů.  Žáci  byli  tedy  aktivováni  především  videoukázkami  reklam,  úkoly 

v pracovních  listech  vztahující  se  k těmto  videoukázkám,  ale  také  otázkami  doprovázeny  panem 

Témata, do kterých materiál patří