Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




430115-Sikora_Daniel-Daniel_Sikora__UCO_430115__Virtualni_hospitace_-_Rozbor_vyucovaci_hodiny

PDF
Stáhnout kompletní materiál zdarma (99.06 kB)

Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.

učitelem. 

5.  Učitel  se  snaží 

vést  žáky  k odhalování  symbolického  násilí  v mediálním  sdělení 

prostřednictvím využití videoukázek reklam a následným jejich rozborem vedoucím nejen 

k věcným  závěrům,  ale  především  k vyvolání  myšlenek  a  v rámci  nich  formulování 

vlastních názorů a zároveň také k vyvolání emocí a v rámci toho formulování také svých 

pocitů a tudíž tedy celkově k vytváření postojů uplatňované i po stránce rozumové. 

6.  Nejlépe  bych  na  této  vyučovací  hodině  hodnotil  její  pečlivé  propracování,  protože  díky 

tomu bylo lépe patrné vidět, co učitel v dané hodině chce a byl si jistý, že se to naplní co 

nejefektivněji. 

7. Z alterací zde zmíním především to, jak sám učitel navrhuje, že by bylo potřeba pracovat na 

zdokonalování svého neutrálního a objektivního působení k zaujímané problematice. 

Dále  by  však  bylo  také  zásadně  lepší,  kdyby  žáci  dostali  ještě  větší  časový  prostor  pro  své 

vyjádření a sdílení svých názorů i pocitů. 

8.  Svůj  vlastní  postoj  k  danému  konkrétnímu  citovanému  názoru  učitele  bych  vyjádřil  v podstatě 

souhlasem, a tedy, že by  mohlo být  lepší  vyrovnávat poměr  mezi tzv. aktivizujícími  metodami a 

výkladovými metodami, aby se zamezilo tomu, že by žáci byli snad až vysloveně podrážděni tím, 

že  se  po  nich  stále  vymáhají  jejich  názory,  kdy  někteří  mohou  mít  potíže  s jejich  vyjádřením 

Témata, do kterých materiál patří