430115-Sikora_Daniel-Daniel_Sikora__UCO_430115__Virtualni_hospitace_-_Rozbor_vyucovaci_hodiny
Níže je uveden pouze náhled materiálu. Kliknutím na tlačítko 'Stáhnout soubor' stáhnete kompletní formátovaný materiál ve formátu PDF.
učitelem.
5. Učitel se snaží
vést žáky k odhalování symbolického násilí v mediálním sdělení
prostřednictvím využití videoukázek reklam a následným jejich rozborem vedoucím nejen
k věcným závěrům, ale především k vyvolání myšlenek a v rámci nich formulování
vlastních názorů a zároveň také k vyvolání emocí a v rámci toho formulování také svých
pocitů a tudíž tedy celkově k vytváření postojů uplatňované i po stránce rozumové.
6. Nejlépe bych na této vyučovací hodině hodnotil její pečlivé propracování, protože díky
tomu bylo lépe patrné vidět, co učitel v dané hodině chce a byl si jistý, že se to naplní co
nejefektivněji.
7. Z alterací zde zmíním především to, jak sám učitel navrhuje, že by bylo potřeba pracovat na
zdokonalování svého neutrálního a objektivního působení k zaujímané problematice.
Dále by však bylo také zásadně lepší, kdyby žáci dostali ještě větší časový prostor pro své
vyjádření a sdílení svých názorů i pocitů.
8. Svůj vlastní postoj k danému konkrétnímu citovanému názoru učitele bych vyjádřil v podstatě
souhlasem, a tedy, že by mohlo být lepší vyrovnávat poměr mezi tzv. aktivizujícími metodami a
výkladovými metodami, aby se zamezilo tomu, že by žáci byli snad až vysloveně podrážděni tím,
že se po nich stále vymáhají jejich názory, kdy někteří mohou mít potíže s jejich vyjádřením